سلامت و زیبایی پوست

روش جوان سازی پوست با دستگاه هیدرودرمی

جوان سازی پوست یکی از دغدغه های اصلی ما برای داشتن پوستی سالم ، شاداب و عاری از هر گونه آلودگی پوستی و پیدایش خطوط و چین و چروک های پوستی می باشد . برای داشتن پوستی سالم ، شاداب و عاری از هر گونه مشکل پوستی روش های درمانی و مراقبتی مختلفی وجود دارد . روش جوان سازی پوست با دستگاه هیدرودرمی روشی جدید و غیر تهاجمی در جهت آب رسانی عمیق پوست ، با تاثیر گذاری بسیار بالا ، روشی امن جهت فشیال صورت می باشد .

هیدرودرمی چیست؟

دستگاه هیدوردرمی ، دستگاهی فوق العاده عالی جهت آبرسانی، جوان سازی ، پاک سازی . لایه برداری ملایم پوست جهت از بین بردن آلودگی های پوستی ، از بین بردن جوش های عمقی ، از بین بردن سلول های مرده  و حذف جوش های عمقی پوست به روشی امن و غیر تهاجمی می باشد . از این دستگاه می توانید به همراه انواع آنتی اکسیدان ها ، سرم های هیالورونیک اسید ، کوکتل ها و انواع ژل آبرسانی پوست جهت سلامت و زیبایی پوست می باشد .

۳ روش جوانسازی در یک درمان توسط دستگاه هیدرودرمی :

روش درمانی هیدرودرم ابریژن سه قابلیت منحصر به فرد برای پوست دارد : 1- آبرسانی فوق پیشرفته برای پوست با سرم آنتی اکسیدانی 2- میکرودرم ابریژن بدون کریستال و بسیار موثر 3- ماساژ کششی با سیستم وکیوم یا مکنده . این سه قابلیت هر سه تاثیر به سزایی برای رفع خطوط و چین و چروک های پوستی و همچنین جلوگیری از پیری زودرس پوست را به همراه دارند . روش جوان سازی پوست با دستگاه هیدرودرمی برای تمامی پوست ها به خصوص پوست های خشک و حساس مناسب می باشد . هیدرودرم ابریژن موجب درمان مشکلات پوستی از جمله آفتاب سوختگی ، از بین بردن جای زخم ها و اسکار ، خشکی و دهیتراتگی پوست و همچنین رفع سیاهی و تیرگی های پوستی می شود .

نحوه کار دستگاه هیدرودرمی :

روش درمانی هیدرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست ، روشی امن و غیر تهاجمی می باشد که بر پایه تکنیک «افیوژن پوستی همزمان» کار می کند ، به این صورت که با لایه برداری همزمان پوست ، مواد مغذی مانند انواع کوکتل ، سرم و ژل های مخصوص آبرسانی و … را می توانیم جذب لایه های اپیدرم پوست نماییم . با ما همراه باشید تا با 6 مرحله از روش جوان سازی پوست با دستگاه هیدرودرمی آشنا شوید.

  • مرحله ۱: سم‌زدایی :

جهت جوان سازی پوست مرحله اول همیشه شامل پاک سازی و سم زدایی پوست می شود . تخلیه سیستم لنفاوی به روش های مختلف موجب خون رسانی بهتر برای نواحی پوست صورت و گردن می شود . در مرحله سم زدایی شما می توانید با آبرسانی ، خشکی و دهیتراتگی پوست را نیز از بین برده و بازآوری رطوبت پوست را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و سم زدایی اثرات دستگاه هیدرودرمی را برای شما طولانی تر خواهد کرد .

در این مرحله به کمک روش‌هایی سیستم لنفاوی پوست را تخلیه می‌کنیم. این کار به سم‌زدایی پوست معروف است و باعث خونرسانی بهتر به پوست صورت و گردن می‌شود. مرحله‌ی سم‌زدایی به ما کمک می‌کند که آبرسانی و بازآوری رطوبت پوست را به نحو احسنت انجام دهیم و از آن مهم‌تر، کاری می‌کند که اثرات درمانی برای مدت طولانی‌تر پایدار بماند.

  • مرحله ۲:  پاکسازی و لایه‌برداری

لایه برداری ملایم پوست ، در درجه اول موجب از بین بردن سلول های مرده پوست می شود . این مدل لایه برداری به اکسفولیاسیون معروف است . لایه برداری پوست با دستگاه هیدرودرم ابریژن به این صورت عمل می کند که فقط لایه استراتوم کورنیوم پوست برداشته برداشته می شود . در واقع این لایه ، خارجی ترین لایه  روی پوست است که از سلول های مرده پوست و آلودگی های پوستی تشکیل شده است و بدن نیز همیشه در تلاش است تا از شر آن ها رهایی یابد .

لایه برداری در روش میکرودرم ابریژن با کمک سری های نوک الماسی کریستالی انجام می شود و تفاوت اصلی روش درمانی دستگاه هیدرودرمی با میکرودرم ابریژن این است که هیدرودرم ابریژن قبل از لایه برداری ، پوست را تغذیه و پاک سازی می کند .

  • مرحله 3 : افزودن مواد شفاف کننده

پس از لایه برداری و حذف سلول های مرده ، در مرحله سوم هدف ما افزایش درخشندگی پوست و رفع تیرگی های پوستی با بهره گیری از اسیدهای ملایم و ضعیفی مثل سالیسیلیک اسید و گلیکولیک اسید پوست می باشد . این اسید ها در درجه اول موجب  سست شدن منافذ باقی مانده روی سطح پوست شده و کاربرد بی نظیری برای پوست های چرب و یا پوست های مستعد آکنه و جوش دارد .

  • مرحله ۴: استخراج

در مرحله چهارم مجددا پوست صورت را پاک سازی می کنیم . در مرحله قبلی با بهره گیری از انواع سرم و اسیدی که استفاده کردیم ، لایه های مرده پوست را آماده جداسازی کردیم  و با بهره گیری از یک سری ساکشن یا مکنده ای قدرتمند لایه های مرده پوست را جمع آوری می کنیم . این مکنده موجب حذف کامل جوش های سرسیاه شده و به عنوان یک ماساژور باعث افزایش جریان گردش خون در سطح پوست صورت می شود .

  • مرحله ۵: آبرسانی

آبرسانی پوست یک از مهم ترین عوامل اصلی روش جوان سازی پوست با دستگاه هیدرودرمی می باشد . در این مرحله شما می توانید مواد آبرسان را به صورت سرم یا محلولی ویژه به پوست برسانیم .از سرم آبرسان پوستی استفاده کنی که سرشار از آنتی اکسیدان باشد تا درخشندگی و روشن شدن پوست صورت شما نیز تضمین گردد . همچنین استفاده از ژل هایلایف نیز یکی از مسمر ثمر ترین روش های جوان سازی پوست با دستگاه هیدرودرمی می باشد و استفاده از سرم طلا نیز به عنوان یک سرم آبرسان پوست پس از لایه برداری موجب از بازسازی و ترمیم پوست می شود .

  • مرحله ۶: جوانسازی پایانی

در این مرحله از نوردرمانی استفاده می‌کنیم. لامپ‌های LED قرمز و مادون قرمز باعث جوانسازی پوست می‌شوند و همچنین قرمزی پوست را کاهش داده و شروع کلاژن سازی را تحریک می‌کنند. برای کسانی که پوست مستعد آکنه و جوش دارند، از LED آبی استفاده می‌کنیم که باکتری‌های عامل آکنه را می‌کشد.

مزایای روش درمانی هیدرودرمی :

  1.  پاکسازی و تمیز کنندگی عمیق پوست
  2.  آبرسانی عمیق پوست – حفظ مرطوبیت پوست
  3.  لایه بردای غیر تهاجمی پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست
  4.  جذب سریع مواد مغذی و آبرسان به لایه های اپیدرم پوست
  5.  از بین بردن سیاهی و گودی پوست صورت
  6.  رفع چین و چروک های عیمق و سطحی
  7.  رفع افتادگی و شلی پوست
  8.  پر شدن پوست صورت به روش کاملا غیر تهاجمی به جای بوتاکس و تزریق ژل
  9.  تقویت خاصیت ارتجاعی پوست
  10.  از بین بردن چربی های اضافه پوست و آلودگی های نشسته روی سطح پوست
  11. پاکسازی و تمیز کنندگی منافذ باز پوست

نظر دریافت کنندگان درمان جوان سازی پوست با دستگاه هیدرودرمی :

استفاده از دستگاه هیدرودرمی برای چه افرادی مناسب نمی باشد ؟

  • افرادی که در حال درمان آکنه یا جوش‌ها با داروهای رتینول، تتراسایکلین و ایزوتریتونین‌ها (مثل راکوتان) هستند. برای دریافت هیدرودرم باید حداقل ۶ تا ۱۲ ماه مصرف این داروها را قطع کنید.
  • کسانی که به بیماری‌های واگیردار، عفونت‌های ویروسی (مثل HIV یا هپاتیت)، مشکلات انعقاد خون، درماتیت و اگزما دچار هستند.
  • خانم‌های باردار و شیرده
  • کسانی که صورت خود را وکس کرده‌اند نباید تا ۴۸ ساعت بعد هیدرودرم انجام دهند.

خرید دستگاه هیدرودرمی از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تجهیزات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، ضمانت اصالت کالا و رقابتی ترین قیمت بازار ارائه می دهد و

جهت مشاوره و آگاهی از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هیدرودرمی ، قیمت و خرید دستگاه های فرکانسی ، قیمت و خرید دستگاه میکرودرم ، قیمت و خرید دستگاه هیدروفشیال و … می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق وب سایت ، واتس اپ ، تماس تلفنی و اینستاگرام tebskin در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *