preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

عملکرد هیدرودرمی به همراه ژل هیدرودرمی

روش درمانی هیدرودرمی با دستگاه هیدرودرمی  روشی بسیار عالی جهت از بین بردن سلول های مرده ، لایه برداری ملایم پوست ، کاهش و حذف لکه های پوستی ، اختلالات هیپرپیگمانتاسیون و از بین بردن چین و چروک های پوستی می شود . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با عملکرد هیدرودرمی به همراه ژل هیدرودرمی آشنا شوید .

جوان سازی و آبرسانی پوست به صورت کاملا غیر تهاجمی یکی از مهم ترین روش های سلامت و زیبایی پوست می باشد . امروزه روز در اکثر کلینیک های تخصصی پوست از دستگاه هیدرودرمی به همراه ژل هیدرودرمی جهت لیفت و جوان سازی ، حذف چین و چروک ها و همچنین از بین بردن آکنه ها و لکه های پوستی می باشد .

هیدرودرم یا آبرسانی پوست با دستگاه هیدرودرمی :

هیدرودرم یا آبرسانی پوست چیست ؟ روش درمانی آبرسانی پوست با دستگاه هیدرودرمی با لایه برداری ملایم بدو هیچ گونه سوزش و ناراحتی پوستی با بهره گیری از سری های مختلف دستگاه هیدرودرم به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و تمام آلودگی ها و کثیفی ها ، جوش های سرسیاه و همچنین سلول های مرده پوست را از بین می برد .و موجب تحریک پوست برای تولید پروتئین کلاژن می شود .

عملکرد اصلی دستگاه هیدرودرمی با ژل هیرودرمی :

دستگاه هیدرودرمی همانند دیگر دستگاه های جوان سازی و لیفت پوست شامل مزایای بسیار عالی و غیر تهاجمی برای پوست می باشد ، که در اینجا قصد داریم شما را آن ها آشنا کنیم .

لایه برداری غیر تهاجمی و ملایم پوست :

جمع کنندگی منافذ ، از بین بردن سلول های مرده پوست ، رفع افتادگی و شل شدگی پوست با تحریک پوست برای تولید سلول های جدید از مهم ترین ویژگی های لایه برداری ملایم با دستگاه هیدرودرمی می شود .

بازسازی مجدد پوست :

شستن پوست با دستگاه هیدرودرمی و استفاده از ژل هیدرودرمی hight life (سرشار از هیالورونیک اسید ، آنتی اکسیدان ها و پیتیدها) باعث قوام و ضخیم تر شدن بافت پوست ، رفع افتادگی و شلی پوست می شود .

آبرسانی عمیق پوست :

ژل هیدرودرمی هیدرولایف سرشار از هیالورونیک اسید می باشد . عملکرد دستگاه هیدرودرمی به همراه ژل هیدرودرمی موجب آبرسانی بسیار بالا ، پر کردن پوست صورت ، رفع لاغری پوست صورت ، لیفت و سفت کردن ماهیچه های پوست ، کم رنگ کردن چین و چروک ها و در نهایت جوان سازی پوست می شود .

دستگاه هیدرودرمی چیست ؟

دستگاه هیدرودرمی با سری هیا مختلفی که دارد ، دستگاهی بسیار عالی جهت آبرسانی عمیق به لایه های ملایم اپیدرم پوست ، کاهش و از بین بردن لکه ها و آکنه های پوستی ، رفع جوش های سرسیاه و اگزما و پسوریازیس می باشد .

مشخصات قیمت و خرید دستگاه هیدرودرمی گالوانیک

مشخصات قیمت و خرید دستگاه هیدرودرمی گالوانیک

دستگاه هیدرودرم برای کدام نواحی بدن مناسب است ؟

آبرسانی پوست معمولا در نواحی صورت و گردن و قفسه سینه با بهره گیری از دستگاه های آبرسانی پوست از جمله دستگاه هیدرودرمی های فرکانسی ، دستگاه هیدرالیفت صورت می گیرد .

دستگاه هیدرودرمی برای چه افرادی مناسب است ؟

دستگاه هیدرودرمی برای تمامی پوست ها به خصوص پوست های خشک و حساس، پوست پیر و نازک ، و یا پوست های چرب مستعد جوش و لکه های پوستی بسیار مناسب است ، دستگاه هیدرودرم در تمامی کلینیک های تخصصی پوست و سالن های تخصصی و زیبایی پوست مناسب می باشد .

دستگاه هیدرودرمی ، همان طور که در بلا اشاره کردیم ، دستگاهی مخصوص آبرسانی عمیق پوست ، و حذف چین و چروک های پوستی می باشد .

تعداد جلسات روش درمانی هیدرودرمی با دستگاه هیدرودرمی :

عملکرد دستگاه هیدرودرمی به همراه ژل هیدرودمی پس از یک جلسه درمانی نتایج شگفت انگیزی روی سطح پوست ایجاد می کند . ولی بسته به نوع پوست ، میزان خشکی و دهیتراتگی پوست و میزان چین و چروک های پوستی ، نتایج حاصل از روش هیدرودرمی با دستگاه یهدرودرمی ، حداقل 4 جلسه درمانی بسته به تشخیص پزشک متخصص و پوست کاران متفاوت است .

مدت زمان درمانی در هر جلسه با دستگاه هیدرودرمی چقدر است ؟

حدودا 45 دقیقه الی 1 ساعت در هر جلسه درمانی نیاز است .

عوارض دستگاه هیدرودرمی :

کار با دستگاه هیدرودرمی تا به امروز هیچ گونه عوارض جانبی برای پوست صورت و ناحیه گردن نداشته و البته هیچ دوره نقاهت خاصی هم نخواهد داشت . تنها عوارض روش هیدرودرمی جهت آبرسانی و پاکسازی پوست با دستگاه هیدرادرمی ، کمی قرمزی پوست است که پس از چندین ساعت از بین می رود .

نکات بسیار مهم قبل و بعد آبرسانی پوست با دستگاه هیدرودرمی :

1- پس از هر جلسه کار با دستگاه هیدرودرمی تا چند روز باید از کرم های ضد آفتاب با SPF30 از منزل خارج شوید و تا جایی که برایتان ممکن است مستقیما مقابل نور خورشید قرار نگیرید .

2-افرادی که روی سطح پوست خود عفونت پوستی تازه و ملتهب دارند ، تا از بین رفتن عفونت خود به هیچ عنوان نباید از دستگاه هیدرودرمی استفاده نمایند .

3-افرادی که تبخال یا زخم های سرد دارند تا بهبودی کامل نباید جهت لیفت و جوان سازی پوست خود از روش درمانی هیدردرمی استفاده نمایند .

4- افرادی که در یکسال گذشته از ایزوترتینوئین جهت درمان آکنه های شدید استفاده کرده اند ، نباید از روش درمانی هیدرودرمی استفاده کنند .

نتایج حاصل از روش درمانی هیدرودرمی :

1- از بین بردن و کم رنگ کردن چین و چروک ها

2- از بین بردن جوش های سرسیاه ، پاکسازی منافذ و همچنین کوچک کردن منافذ

3- افزایش آبرسانی و هیدراته شدن پوست با بهره گیری از ژل هیدرودرمی به همراه دستگاه هیدرودرمی

4-لایه بردرای ملایم پوست و تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین

5- پر شدن پوست صورت

6- رفع سیاهی ، گودی و پف زیر چشم

7- از بین بردن آکنه های پوستی ، جلوگیری از بروز آکنه های جدید ،

8- از بین بردن لکه های پوستی

خرید دستگاه هیدرودرمی از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، محصولات و دستگاه های خود را با تضمین اصالت کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمتی رقابتی ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هیدرودرمی ، قیمت و خرید ژل هیدرودرمی می توانید از طریق وب سایت ، واتس آپ ، اینستاگرام tebskin و تماس تلفنی با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید