سلامت و زیبایی پوست

میکرونیدلینگ چیست – همه چیز درباره میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ چیست ؟ داشتن پوستی سالم ، هیدراته ، شاداب و جوان و عاری از هر گونه لک و پیس و افتادگی و چین و چروک ، این روزها دغدغه همه افرادی است که به دنبال راه حلی مناسب و غیر تهاجمی با هزینه ای معقول برای جوانسازی پوست صورت و پاکسازی پوست صورت و بدن خود هنستند . روش درمانی میکرونیدلینگ یک روش درمانی بسیار عالی در جهت جوان سازی و رفع افتادگی افتادگی و شلی پوست است که در این چند دهه اخیر ، بسیار مورد استقبال پزشکان ، متخصصین و تکنسین های پوست و از همه مهم تر احاد مردم می باشد .

روش درمانی میکرونیدلینگ یک شیوه درمانی بسیار عالی ، با هزینه ای مقرون به صرفه و عالی در  جهت لیفت و جوان سازی پوست صورت و بدن است .

میکرونیدلینگ (Microneedling) چیست ؟

میکرونیدلینگ microneedling یک روش درمانی غیر تهاجمی و بدون عارضه جانبی در جهت جوان سازی پوست صورت و بدن ، درمان جای جوش ، زخم و آکنه ، کم رنگ کردن لکه های پوستی ، و از همه مهم تر بازسازی مجدد پوست و حذف لایه های مرده پوست با لایه برداری ملایم با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه و مناسب به جای عمل های جراحی گران قیمت می باشد . در واقع میکرونیدلینگ روشی عالی جهت ترمیم بافت پوست آسیب دیده و بازسازی مجدد سلول های پوست می باشد .

روش انجام میکرونیدلینک به چه صورت است ؟

در روش درمانی میکرونیدلینگ ، با بهره گیری از دستگاه میکرونیدلینگ و انواع سوزن میکرونیدلینگ که آن را با نام کارتریج میکرونیدلینگ نیز می شناسند ، سوزن ها را به دستگاه متصل می کینم ، ( شایان ذکر است بدانید روش درمانی میکرونیدلینگ یک روش بی نظیر جهت جذب سریع مواد آبرسان مغذی به لایه های درم پوست می باشد )سوزن های دستگاه میکرونیدلینگ روی سطح پوست شیارهای ریزی را ایجاد کرده و مواد مغذی آبرسان را سریعا جذب لایه های درم پوست می کند .

دستگاه میکرونیدلینگ  :

دستگاه میکرونیدلینگ در حال حاضر در ایران در چندین مدل وارد شده و با استقبال بی نظیر پزشکان و skincare ها قرار گرفته است . سرعت دستگاه میکرونیدلینگ در تمامی مدل ها قابل تنظیم بوده و عملکرد آن به صورت زیر است :

  1. لایه برداری ملایم پوست
  2. حذف کثیفی ها و آلودگی های پوستی
  3. جذب سریع مواد آبرسان و مغذی به لایه های درم پوست
  4. کاهش چین و چروک ها
  5. حذف لکه های پوستی
  6. کاهش  خطوط
  7. از بین بردن جای جوش
روش های درمانی میکرونیدل

میکرونیدلینگ چیست

انواع دستگاه میکرونیدلینگ :

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن A7 

قلم میکرونیدلینگ Dr Pen دکتر پن A1W 

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6

کاربرد روش درمانی میکرونیدلینگ برای پوست :

1- پاک سازی عمیق پوست :

دستگاه میکرونیدلینگ با بهره گیری از روش درمانی میکرونیدلینگ لایه های مرده پوست را به صورت کاملا ملایم و غیر تهاجمی بلند کرده و پوست را به خوبی پاکسازی می کند ، و در نهایت مواد مغذی و آبرسان ها را مانند سرم ها ، کپسول ها و ویتامین ها را جذب لایه های اپیدرم پوست می کند .

2- از بین بردن چین و چروک ها :

از مهم ترین ویژگی خرید دستگاه میکرونیدلینگ ، از بین بردن چین و چروک های پوست است . اصولا چین و چروک ها و افتادگی و شل شدگی پوست و یا پیری زودرس پوست بر اثر کاهش پروتئین کلاژن در سلول های پوست پدید می آید . در روش درمانی میکرونیدلینگ می توانیم مواد مغذی و آبرسان را خیلی سریع جذب لایه های درم پوست کنیم ، در این صورت پوست مجددا کلاژن سازی شده و چین و چروک ها کاهش پیدا می کنند .

3- درمان جوش ، آکنه و لکه های پوستی ا دستگاه میکرونیدلینگ :

سوزن میکرونیدلینگ در دستگاه میکرونیدلینگ همان طور که در بالا اشاره کردیم باعث ایجاد شیارهایی روی سطح پوست می شود که پس از ترمیم زخم ها ، لکه ها و جای جوش به خوبی کم رنگ شده و پس از چندین جلسه درمانی شما شاهد کم رنگ شدن و از بین رفتن جای لکه ها ، جوش ها زخم ها و آکنه ها خواهید بود .

4- از بین بردن و کم رنگ کردن ترک های حاملگی با چاقی – لاغری با دستگاه میکرونیدلینگ :

پس از زایمان و یا چاقی و لاغری ، ترک های روی سطح شکم ایجاد می شود که زیبایی پوست بدن را کاهش می دهد . این ترک ها بر اثر کاهش و تحلیل خاصیت کشسانی پوست صورت می گیرد .

با بهره گیری از روش میکرونیدلینگ و با استفاده از قلم میکرونیدلینگ می توانید این ترک ها را در ناحیه شکم ، بازوها ، ران ها به خوبی کاهش دهید .

انواع دستگاه میکرونیدلینگ

انواع دستگاه میکرونیدلینگ

مراقبت های قبل از عمل میکرو نیدلینگ :

پاک کردن پوست :

قبل از انجام میکرونیدلینگ حتما باید پوست صورت و  بدن خود را حتما پاک ساری کنید .

اعلام عارضه پوستی به پزشک :

در صورتی که در گذشته از عارضه پوستی رنج برده اید ، یا به ماده خاصی حساسیت دارید ، حتما با تکنسین یا پزشک خود اطلاع دهید .

عدم استفاده از لایه برداری :

قبل از انجام میکرونیدلینگ به هیچ عنوان  از کرم لایه بردار استفاده نکنید .

روش های مراقبت بعد از میکرونیدلینگ :

بعد از انجام میکرونیدلینگ پوست کمی دچار التهاب و کبودی و قرمزی می شود . این کبودی پس از چند روز از بین رفته و پوست به حالت عادی خود باز می گردد .

عوارض دستگاه میکرونیدلینگ برای پوست :

دستگاه میکرونیدلینگ به هیچ عنوان هیچ گونه عارضه پوستی نداشته و روشی کاملا بی خطر و غیر تهاجمی به جای عمل های جراحی گران قیمت و تهاجمی است .  تنها عارضه ای که می توان برای قلم میکرونیدلینگ عنوان کرد ، مقداری کبودی و قرمزی و یک سری شیار های ناشی از فروکردن سوزن میکرونیدل به لایه های درم پوست است که پس از یک هفته کاملا از بین رفته و دوره نقاهت خاصی نداشته و شخص به راحتی می تواند به کارهای روزانه خود برسد .

کارتریج دستگاه میکرونیدلینگ

کارتریج دستگاه میکرونیدلینگ

تعداد جلسات میکرونیدلینگ :

بسته به نوع و شدت مشکلات پوستی شما از جمله میزان چین و چروک ها ، میزان لکه های پوستی و جای جوش و دهیتراتگی پوست و … نعداد جلسات برای هر شخص متفاوت است ، اما شایان ذکر است که بدانید روش درمانی جوان سازی پوست با دستگاه میکرونیدلینگ بسیار مقرون به صرفه تر و غیر تهاجمی است نسبت به عمل های جراحی گران قیمت و پر از عوارض جانبی .

خرید دستگاه میکرونیدلینگ و قلم میکرونیدلینگ از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی تجهیزات و محصولات سلامت و زیبایی پوست ، با چندین سال سابقه درخشان در خصوص فروش تجهیزات پزشکی تمامی محصولات و تجهیزات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش و تضمین اصالت کالا و قیمتی رقابتی ارائه می دهد .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکرونیدلیتنگ ، خرید و قیمت سوزن میکرونیدلینگ و قیمت کارتریج میکرونیدلینگ ، می توانید از طریق وب سایت ، تماس تلفنی ، واتس اپ و اینستاگرام با همکاران ما در طب اسکین در ارتباط باشید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *