preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

پلاسما تراپی – همه چیز درباره دستگاه پلاسما جت و پلاسما پن

پلاسما تراپی یک روش درمانی پاکسازس ،جوان سازی و لیفت پوست ، برداشتن انوع خالهای گوشتی و زگیل ، جایگزینی بسیار عالی به جای عمل های جراحی زیبایی و زروش درمانی بسیار عالی برای درمان رگ های عنکبوتی می باشد .

پلاسما تراپی یکی از جدیدترین روش های درمانی جوان سازی وپاک سازی پوست در علم پزشکی ، بدون نیاز به خون ریزی و یا ایجاد هیچ گونه برشی موجب لیفت و جوان سازی در سطح پوست شده و جایگزینی فوق العاده مناسب به جای عمل های جراحی تهاجمی و البته پر هزینه می باشد . روش درمانی پلاسما تراپی دوره نقاهتی به همراه نداشته و فرد پس از انجام هر مدل پلاسما تراپی به راحتی می تواند به کارهای روزمره خود رسیدگی کند .

پلاسما تراپی سر و صدا و حول شگفت انگیزی را در صنعت زیبایی و جوان سازی پوست به پا کرده است . شاید نام دستگاه پلاسما جت و دستگاه پلاسما پن بارها و بارها به گوشتان خورده باشد ولی عملکرد اصلی آن ها را ندانید . ما امروز  در این مقاله قصد داریم شما را با روش درمانی پلاسما تراپی جهت لیفت و جوان سازی پوست با دستگاه پلاسما پن و دستگاه پلاسما جت آشنا کنیم ، با ما همراه باشید .

دستگاه پلاسما تراپی چیست ؟

دستگاه های پلاسما تراپی با سوزن های خاصی که دارد ، مناسب برای تمامی نواحی مختلف صورت با کمترین جراحت مشکلات اصلی پوست را ازجمله چین و چروک ها ، جای زخم ، جای اسکار و افتادگی و شلی پوست را به خوبی درمان می کند .

با بهره گیری از دستگاه پلاسما تراپی ، پزشکان و متخصصین پوست می توانند ، بدون ایجاد هیچ گونه خون ریزی و زخم و برشی روی سطح پوست ، مشکلات عمده از جمله افتادگی و شلی پوست و همچنین پیری زودرس پوست را از بین ببرد . این شیوه درمانی در علم پزشکی Soft Surgery نام دارد .

قیمت قلم پاکسازی پوست پلاسماجت مگلو maglev plasma pen

قیمت قلم پاکسازی پوست پلاسماجت مگلو maglev plasma pen

پلاسما( Plasma) چیست؟ 

پلاسما روش درمانی بسیار عالی جهت لیفت و جوان سازی پوست حالت چهارم ماده به صورت گاز دارای ذرات باردار شامل الکترون ، یون و رادیکال های آزا می باشد . این ذرات گاز دار دارای انرژی جنبشی فوق العاده بالایی هستند . دستگاه پلاسا جهت جوان سازی ، لیفت و پاکسازی پوست در مدل های مختلفی روانه بازار شده است .

پلاسما تراپی پلک

پلاسما تراپی صورت

پلاسما تراپی خط خنده و اخم

پلاسماتراپی چروک های دور لب و چشم

پلاسماتراپی اندام تناسلی

کاربرد پلاسماتراپی با دستگاه پلاسماجت و پلاسما پن :

لیفت صورت

لیفت پوست گردن

درمان چین و چروک

رفع غبغب

رفع ناهمواری های پوستی

بهبود رنگ پوست

کاهش ترک های شکمی ناشی از سزارین و چاقی

رفع افتادگى پوست شکم

لیفت پلک

رفع خطوط زیر چشم

کاهش عمق خط خنده

رفع خطوط ریز دور لب

برطرف کردن لک های حاصل از افتاب سوختگی

پاک کردن تتو های آرایشی

لیفت بینی

سفت کردن پوست شل شده

درمان رگ های عنکبوتی و رگ های سطحی پوست

ازبین بردن خال، زگیل، اسکین تگ یا منگوله های پوستی

رفع جای جوش

تعداد جلسات درمانی با دستگاه پلاسما جت و دستگاه پلاسما پن :

تعداد جلسات درمانی با دستگاه پلاسما جت و همچنین دستگاه پلاسما پن ، جهت گرفتن بهترین نتیجه حدود 4 الی 6 جلسه کاری می باشد . بسته به نوع مشکلات پوستی ، نوع دستگاه متغییر است .

تفاوت خرید دستگاه پلاسماجت اصلی با پلاسما جت فیک:

نکته بسیار مهم و قابل توجه در خصوص قیمت و خرید دستگاه پلاسماجت و یا قیمت و خرید دستگاه پلاسما پن بسیار حائز اهمیت است . شرکت طب پوست ایرانیان تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب ، تضمین اصالت کالا و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد . از ویژه ترین خدمات ما آموزش رایگان کار با دستگاه خریداری شده می باشد .

تفاوت اصل و فرع دستگاه پلاسما پن مگلو

تفاوت اصل و فرع دستگاه پلاسما پن مگلو

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید