preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

لاغری موضعی با دستگاه لاغری آر اف RF

لاغری موضعی با دستگاه لاغری آر اف

دستگاه های لاغری با عملکرد لاغری موضعی جهت از بین بردن چربی های اضافه ، از بین بردن سلولیت ها بدون نیاز به انواع رژیم های سخت و طاقت فرسا می باشد . شاید شما جز افرادی باشید که چاق نباشید ، ولی در نواحی پهلو و شکم ، ران ها و بازوها از وجود چربی های اضافه رنج ببرید و یا وجود سلولیت ها فرو اندام شما را بر هم ریخته و نمی توانید لباس های مورد علاقه خود را بر تن کنید .
متاسفانه وجود سلولیت ها باعث برهم ریختگی زیبایی اندام شده و با رژیم غذایی و ورزش نیز به راحتی از بین نمی روند . لاغری موضعی با دستگاه لاغری آر اف RF یکی از راه های بسیار عالی برای رسیدن به وزن ایده ال و از بین بردن چربی های اضافه توجه بسیاری از کاربران را جهت از بین بردن چربی ها و سلولیت ها به خود جلب کرده است .

عملکرد دستگاه لاغری موضعی رادیوفرکانسی RF :

دستگاه لاغریRF آر اف با امواج رادیوفرکانسی از خود گرمایی تولید می کند که باعث آزاد سازی اسیدهای چربی در بدن و انتقال آن ها به سیستم لنفاوی می شود .
آزاد شدن اسیدهای چرب از بافت های چربی و دفع شدن آن ها از بدن باعث کاهش سایز و لاغری می شود .

دستگاه لاغری آر اف rf چیست ؟

RF یک روش غیر تهاجمی بسیار عالی به معنی امواج رادیوفرکانسی است . دستگاه لاغری ار اف در این چند دهه اخیر توجه بسیاری از متخصصین پوست و کاربران خانگی را به خود جلب کرده است ، چرا که این دستگاه کاملا غیر تهاجمی باعث از بین رفتن سلولیت ها و همچنین از بین رفتن توده های چربی ، مناسب برای نواحی مختلف بدن می باشد . ناگفته نماند دستگاه لاغری RF آر اف خاصیت ضد پیری داشته و از پیری زودرس پوست و رفع آکنه ها و چین و چروک ها می شود . به طور کلی دستگاه لاغری ار اف RF دارای امواج الکترونیکی (RF.oscillator) در محدوده فرکانس رادیویی می باشد .
روش لاغری موضعی با آر اف RF :
لاغری و کاهش وزن و رفع سلولیت ها با دستگاه لاغری به وسیله امواج رادیوفرکوئنسی در این چند دهه اخیر ، به عنوان یک روش درمانی کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی می باشد . در واقع امواج رادیوفرکانسی دستگاه لاغری آر اف RF به لایه های درم پوست نفوذ کرده و باعث از بین رفتن چربی های اضافه و درمان سلولیت ها می شود .

نواحی تحت درمان لاغری موضعی با دستگاه لاغری RF :

لاغری موضعی شکم و پهلو
بالای زانو
لگن
باسن
ساق پا
قوزک
از بین بردن چربی های اضافه سینه آقایون
رفع چربی صورت و گردن
رفع غبغب
نکته بسیار مهم در خصوص استفاده از روش درمانی لاغری موضعی با دستگاه لاغری ار اف RF این است که کار با روش درمانی آر اف RF نه تنها باعث افتادگی و شل شدن پوست نمی شود ، بلکه باعث لیفت و جوان سازی پوست خواهد شد .

عملکرد دستگاه لاغی ار اف روی بدن

عملکرد دستگاه لاغی ار اف روی بدن

لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه لاغری آر اف rf :

داشتن شکمی تخت و پهلو طرح شنی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فرم بدن دارد . اما بر عکس وجود شکم و پهلو علاوه بر تاثیرات مخرب بر سلامتی ، زیبایی و فرم دهی بدن را تحت شعاع قرار می دهد . متاسفانه ناحیه شکم و پهلو جز نواحی از بدن می باشد که سریعا توده های چربی را به خود جذب می کند و باز هم متاسفانه این نواحی جز قسمت هایی است که خیلی دیر چربی ها را از دست می دهد . روش درمانی لاغری موضعی با دستگاه لاغری RF کمک می کند تا بتوانید توده های چربی را خیلی سریع در چندین جلسه از بین ببرید .

لاغری موضعی بازو با دستگاه لاغری آر اف rf :

افتادگی و شل شدن بازو ، وجود چین و چروک های بازو باعث بد فرم شدن بازو می شود . چاقی بازو فقط مختص افراد چاق نیست ، برخی از افراد به صورت ژنتیکی فقط از طریق بازو چاق می شوند ، التبه ناگفته نماند با افزایش سن ، خاصیت ارتجاعی پوست کم شده و در نهابت باعث افتادگی پوست خواهد شد . با استفاده از دستگاه لاغری آر اف RF می توانید از شر افتادگی پوست و همچنین چربی های اضافه پوست در ناحیه بازو خلاص شوید . امواج رادی فرکانسی به لایه های درم پوست نفوذ کرده و موجب کشیدگی بازو و رفع افتادگی بازوها شده و چربی های ناحیه بازو را شکسته و از بین ببرید .

مزایای استفاده از روش لاغری موضعی با دستگاه ار اف :

از بین بردن چربی های اضافه از طریق نفوذ امواج رادیوفرکانسی به لایه های درم پوست به صورت کاملا غیر تهاجمی
خاصیت لیفت و جوان سازی پوست بدون ایجاد چین و چروک روی سطح پوست
روش لاغری با دستگاه آر اف RF یک روش درمانی بسیار کم هزینه می باشد
عملکرد دستگاه آر اف را طی سه ماه به راحتی می توانید روی صورت و بدن خود مشاهده نمایید .
دستگاه ار اف لاغری بدون عمل جراحی ، درد و خون ریزی بوده و نیاز به ریکاوری ندارد .
حفظ شکل ظاهری و طبیعی بدن بدون بازگشت چاقی
دستگاه RF علاوه بر ازبین بردن چربی شکم و سایر نواحی سلولیت روی پوست را هم از بین می برد.
روش RF می تواند رو ی تمامی نواحی بدنتان که شما از چاقی یا افتادگی آن نگران هستید انجام شود.

دستگاه لاغری آر اف RF چگونه باعث از بین رفتن چربی و کاهش سلولیت در نواحی تحت درمان می‌شود؟

در روش درمانی RF ، امواج رادیویی دوقطبی در دستگاه لاغری RF از لایه‌های چربی پوست عبور کرده و باعث تجزیه بافت‌های چربی در نواحی مختلف می‌شوند. به این ترتیب سلول‌های چربی در محل تحت درمان آزاد شده و توسط سیستم لنفاوی جذب می‌شوند. در ادامه این چربی‌ها از طریق عملکرد کبد از بدن دفع می‌شوند.

اقدامات لازم برای قبل و بعد از لاغری موضعی با دستگاه RF لاغری موضعی :

حداقل دو تا سه روز قبل و بعد از انجام هر جلسه، از سیگار کشیدن و خوردن الکل خودداری کنید.
فعالیت های ورزشی سنگین و تحرک زیاد را تا اتمام جلسات لاغری انجام ندهید.
دو تا سه ساعت قبل از انجام جلسه لاغری حدود 2 تا3 لیوان آب در روز بنوشید.
از مصرف آسپرین، دارو های ضد التهاب و مکمل ها خودداری نمایید.
لوسیون ها و کرم های موضعی پوست را تا چند ساعت قبل از جلسه لاغری استفاده نکنید.
تمیز کردن کامل پوست همه نواحی بدن قبل از شروع جلسه لازم است.

تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه مطلوب با دستگاه با آر اف :

مدت زمان درمان با توجه به مقدار و ضخامت چربی ناحیه مورد نظر، توسط متخصص تغذیه تعیین می شود. طول مدت درمان با این روش بسته به اینکه همزمان از دستگاه های دیگر مثل کویتیشن، وکیوم و … استفاده می شود یا خیر متغیر است و معمولا حدود 15 تا 60 دقیقه متغیر است.
معمولاً برای گرفتن نتیجه اثر بخش به افراد توصیه می‌شود بین 8 تا 12 جلسه درمان را ادامه دهند.

چه مدت زمان برای مشاهده نتایج این درمان لازم است؟

معمولاً افراد پس از 4 جلسه درمانی شاهد نتایج دلخواه روی بدن خود و همچنین کاهش سایز خواهند بود . گاهی اوقات ممکن است برای دستیابی به نتایج لازم نیاز به تعداد جلسات درمان بیشتر وجود داشته باشد.

عوارض جانبی لاغری موضعی با rf :

لاغری موضعی با آر اف کاملا بی خطر و بدون عوارض جانبی و بدون نیاز به عمل های جراحی سنگین تهاجمی می باشد . البته این روش درمانی دارای عوارضی کوچک و بی خطر می باشد که ادمه با آن ها آشنا می شوید :
⦁ قرمز شدن پوست
⦁ ورم محدود
⦁ حساسیت نواحی تحت درمان
معمولا پوست قرمز شده ولی بعد از چند ساعت به حالت اول باز می گردد.

خرید دستگاه لاغری آر اف RF از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، ضمانت اصل بودن کالا  و قیمتی بسیار مناسب ارائه می دهد .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید انواع دستگاه لاغری رادیو فرکانسی RF می توانید با مشاوران طب اسکین از طریق تماس تلفنی ، واتس اپ ، وب سایت و اینستاگرام در راتباط باشید .

مقالات مرتبط :

لاغری موضعی با دستگاه لاغری کویتیشن 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید