preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

لاغری موضعی با دستگاه لاغری کویتیشن

عملکرد دستگاه لاغری کویتیشن

لاغری موضعی  ، داشتن اندامی متناسب و بدون سلولیت و چربی اضافه ، آن هم بدن استفاده از رژیم های طاقت فرسا و سخت این روزها دغدغه بسیاری از افرادی است که به سلامت و زیبایی بدون خود اهمیت می دهند . داشتن اندامی مناسب نه تنها زیبایی و سلامت جسمی را بالا می برد ، بلکه تاثیر بسزایی در سلامت روح می گذارد . با داشتن اندامی مناسب اعتماد به نفس شخص بالا رفته و لباس های زیبا داخل کمد راحت تر تن می رود .با توجه به نیاز افراد برای رفع چاقی موضعی و داشتن تناسب اندام مناسب دستگاه های لاغری کلیینیکی و دستگاه هیا لاغری خانگی از جمله دستگاه لاغری کویتیشن طراحی و تولید شده اند . لاغری موضعی با دستگاه لاغری کویتیشن به منظور کاهش سایز ، از بین بردن سلولیت ها و چربی های اضافه روی پوست صورت و بدن و همچنین کاهش سایز ، عملکرد بی نظیری را در بین دستگاه های لاغری داشته است .

در این مقاله قبصد داریم شما را با دستگاه لاغری کویتیشن ، قیمت دستگاه لاغری کویتیشن و جدیدترین دستگاه لاغری آشنا کنیم . با فروشگاه طب اسکین همراه باشید تا شما را با روش لاغری موضعی با دستگاه لاغری کویتیشن بیشتر آشنا کنیم .

روش درمانی لاغری موضعی با دستگاه لاغری کویتیشن :

دستگاه لاغری کویتیشن یک روش درمانی کاملا بی خطر ، بدون عوارض جانبی از جمله از بین رفتن سلولیت ها و چربی های اضافه بدن می باشد . به طور قطع این دستگاه با استفاده از رژیم هیا لاغری مناسب و ورزش ، شما را به تناسب اند ام دلخواهتان می رساند . ناگفته نماند دستگاه های لاغری معمولا از روش درمانی کویتیشن و امواج اولتراسوند بهره گرفته و به عنوان یک روش لاغری امن در سراسر جهان شناخته شده است .

عملکرد دستگاه لاغری کویتیشن Cavitation :

دستگاه لاغری کویتیشن cavitation به وسیله امواج اولتراسوند با فرکانس صوتی باعثی تکان خوردن چربی هیا بدن می شود . قاعدتا هنگام کار با دستگاه کویتیشن شماقادر به شنیدن امواج اولتراسوند نخواهید بود ، اما امواج اولتراسوند به طرز خارق العاده ای به بافت چربی ها حمله کرده ، آن ها را می شکند و به حالت مایع در می آورد و به قول معروف آن ها را برای دفع در کبد یا سوختن در ماهیچه های بدن آماده می کند .

امواج اولتراسوند روی بافت های چربی حباب های میکروسکوپی ایجاد می کند . این کار باعث سست شدن و پاره شدن سلول های ذخیره کننده چربی می شود . پس از شکستن ، چربی ها به گلیسیرین و سایدهای چرب آزاد و چربیهای امولوسیون در آب تجزیه خواهند شد . سپس چربی ها وارد رگ های لنفی شده و به سمت کبد (جگر سیاه) رفته و پس از یک سری فعل و انفعالات شیمیایی از طریق ادرار ، دفع و یا در ماهیچه هاس وزانده یم شود .

دستگاه لاغری کویتیشن  cavitation برای چه مناطقی از بدن مناسب است ؟

شکم

ران ها

بازوها

باسن

پهلو

زانوهای داخلی

آب کردن سینه آقایان

مزایای استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن

مزایای لاغری موضعی با دستگاه های کویتیشن و rf

مزایای استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن :

  1. دستگاه لاغری کویتیشن یک دستگاه لاغری موضعی بسیار عالی با عملکرد غیر تهاجمی می باشد که هیچ گونه آسیبی برای بدن ندارد .
  2. پس از چندین جلسه کار با دستگاه لاغری کویتیشن شما شاهد آب شدن شکم ، پهلو ، ران ها و کاهش سایز خواهید بود .
  3. دستگاه لاغری کویتیشن با عملکردی بی نظیر انتخابی بسیار عالی برای فرم دهی بدن می باشد .

ویژگی های استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن :

  • روش درمانی لاغری کاملا غیر تهاجمی و بدون نیاز به بی هوشی
  • لاغری موضعی و کاهش سایز بدون درد و بدون ایجاد اسکار به صورت بسیار ساده و راحت
  • قابلیت از بین بردن سلولیت ها و چربی های شکم ، پهلو ، ران ها ، پشت زانو و رفع چربی های اضافهس ینه آقیون
  • اثر بخشی بسیار بالا با رعایت کردن نکات ایمنی
  • مدت زمان کار با دستگاه 15 الی 20 دقیقه  (با ماندگاری بالا)
  • از بین بردن ترک های پوستی و سلولیت ها

نکته :

اگر می خواهید از دستگاه لاغری کویتیشن لیا هر دستگاه لاغری دیگر ، نتایج مطلوبی بگیرید ، حتما باید از ورزش و رژیم مناسب استفاده نمایید .

عوارض استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن :

دستگاه های لاغری موجود در بازار ، از جمله دستگاه لاغری کویتیشن با آزمایشات فراوان ، با توجه به وجود امواج اولتراسونیک ، هیچ گونه عوارض جانبی روی بدن ایجاد نمی کند و دارای موجوز بهداشتی می باشد .

خرید دستگاه لاغری از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کنند تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و تجهیزات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصل بودن کالا با قیمتی رقابتی به فروش می رساند .

دستگاه لاغری موجود در طب اسکین در دو نوع دستگاه لاغری خانگی و دستگاه لاغری کلینیکی برای کاربران خانگی و کلینیک های تخصصی پوست به فروش می رسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید