سلامت و زیبایی پوست

روش درمانی نوردرمانی

روش درمانی نوردرمانی یک روش کاملا نوین و غیر تهاجمی برای معالجه مشکلت پوستی و رفع عیب و ایرادهای پوستی می باشد که در این چند دهه اخیر ، توجه بسیاری از متخصصین پوست و همچنین کسانی که در زمینه سلامت و زیبایی پوست فعالیت دارند را ب خود جلب کرده است . نام دیگر روش نوردرمانی ، فتوتراپی می باشد . به زبان ساده ، دستگاه نوردرمانی یا فتو تراپی از یک اشعه ماورابنفش طراحی شده و تقریبا یک روش بهره گیری هوش مصنوعی از اشعه ماورابنفش خورشیدی می باشد . در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای نوردرمانی برای پوست با بهره گیری از دستگاه نوردرمانی برای پوست آشنا کنیم . با ما همراه باشید .

بهبود بیماری های پوستی با استفاده از دستگاه نوردرمانی :

  • رفع  اگزما 
  • رفع پیری زودرس پوست
  • از بین رفتن افتادگی و شل شدن پوست 
  • حذف چین و چروک ها 
  • کم رنگ کردن و از بین بردن لکه های پوستی و  آکنه ها 
  • رفع التهابات و رنگدانه های پوستی 
  • ترمیم پوست آسیب دیده
  • کمک به جذب بهتر مواد مغذی آبرسان (جهت رفع خشکی و دهیتراتگی) و …

دستگاه های نوردرمانی با بهره گیری از نورهای ال ای دی LED (که هر کدام از این نورها عملکرد منحصر به فرد و بسیار عالی برای پوست صورت و بدن دارند ) به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون هیچ گونه عارضه جانبی مشکلات و عیب و ایرادهای پوست صورت و بدن را برطرف می سازند .

انواع دستگاه نوردرمانی در روش نوردرمانی :

دستگاه های نوردرمانی با توجه به نیاز جامعه به دو قسمت اصلی دستگاه نوردرمانی خانگی و دستگاه نوردرمانی کلینیکی – سالنی تقسیم می شوند . روش درمانی نوردرمانی با استفاده از دستگاه نوردرمانی یک روش بسیار ساده در خصوص جوان سازی و پاک سازی پوست صورت می باشد . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با دستگاه های نوردرمانی آشنا شوید .

1- تونل نوردرمانی(خرچنگی-لایت تراپی-سه تکه ال ای پدی-تونل کلسیم) :

تونل نوردرمانی همان طور که در که اشاره کردیم ، دارای انواع مختلفی ، مناسب برای کلینیک های تخصصی پوست ، سالن های زیبایی و حتی کاربران خانگی کی باشد . نکته قابل توجه در خصوص خرید تونل کلسیم این است که شما با هر مدل پوستی می توانید از این دستگاه نوردرمانی جهت رفع مشکلات و رفع عیب و ایرادهای پوستی خود استفاده نمایید . تونل نوردرمانی انتخابی بسیار عالی برای خانم ها و آقایون جهت جوان سازی و لیفتینگ پوست صورت می باشد . شایان ذکر است که بدانید تونل نوردرمانی به هیچ عنوان هیچ گونه التهاب و عوارض جانبی برای سیستم ایمنی بدن نداشته و هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند .

تونل نوردرمانی با بهره گیری از 7 لامپ ال ای دی تراپی که هر کدام عمکلرد و مزایای خاص خود را برای پوست صورت دارند ، در جهت لیفت و درخشندگی و جوان سازی پوست شما کمک شایانی می کند .

عملکرد تونل نوردرمانی با بهره گیری از نورهای ال ای دی LED :

رفع چین و چروک های پوست صورت

رفع پیری زودرس پئست – جلوگیری از پیری زودرس پوست

رفع خطوط عمیق و سطحی

رفع سیاهی ها و تیرگی های پوست

افزایش کلاژن سازی

جذب بهتر مواد مغذی شامل لوسیون ها و ویتامین ها و آبرسان ها به لایه های درم پوست

2- ماسک ال ای دی LED نوردرمانی :

ماسک ال ای دی نوردرمانی یک روش درمانی نوردرمانی بسیار شگفت انگیز و در عین حال ساده ، مناسب برای تمامی پوست ها ، چه پوست خانم ها و چه پوست آقایون با تغییر سایز روی تمامی پوست ها با هر مدل (بیضی ، تخم مرغی ، گرد) قابل استفاده بوده و شما از آن می توانید در منزل ، محل کار ، مسافرت به راحتی استفاده نمایید . ماسک ال ای دی LED نوردرمانی برای مناسب برای کاربران خانگی و همچنین سالن های زیبایی می باشد . جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ماسک ال ای دی LED نوردرمانی بر روی دسته بندی ماسک ال دی ای نوردرمانی کلیک بفرمایید تا با مزایا و مدل های مختلف این دستگاه نوردرمانی بیشتر آشنا شوید .

عملکرد ماسک ال ای دی نوردرمانی به صورت طب سوزنی  با این تفاوت می باشد که نورهای ال ای دی نوردرمانی (لایت تراپی ) به جای سوزن ،پوست صورت را برای تولید سلول های جدید و کلاژن سازی و الاستین تحریک کرده آن هم بدون اینکه خراش ی روی پوست صورت ایجاد کند .

عملکرد ماسک ال ای دی LED نوردرمانی برای پوست :

هدف اصلی : جوان سازی و پاک سازی پوست

از بین بردن چین و چروک ها

جلوگیری از بروز چین و چروک های جدید

جلوگیری از افتادگی پوست

رفع پیری زودرس پوست

از بین بردن رنگدانه های پوستی

از بین بردن سلول های مرده

افزایش جریان گردش خون

حذف رنگدانه های پوستی

از بین بردن ملانین پوستی

افزایش کلاژن سازی و الاستین

افزایش لطافت و شادابی و نرم شدن پوست

از بین بردن چربی های اضافه روی سطح پوست

جذب بهتر مواد مغذی آبرسان ها جهت رفع خشکی و دهیتراتگی پوست

جذب بسیار عالی مواد مغذی داخل ماسک ورقه ای صورت به لایه های درم پوست

قیمت و خرید ماسک صورت نوردرمانی ال ای دی تراپی

ماسک صورت نوردرمانی ال ای دی تراپی

2- استند نوردرمانی :

استند نوردرمانی یک دستگاه نوین با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا در جهت درمان مشکلات پوستی ، مناسب برای کلینیک های تخصصی پوست و سالن های زیبایی می باشد . استفاده از این دستگاه هیچ گونه عارضه جانبی به همراه نداشته و برای خانم ها و آقایان جهت رفع مشکلات پوستی  و بهبود زیبایی و سلامت پوست صورت مناسب می باشد . در واقع روش درمانی نوردرمانی Bio Light Therapy پوست را تحریک به ساخت پروتئین کلاژن می کند .

عملکرد اصلی دستگاه استند نوردرمانی :

جوان سازی و پاک سازی پوست

افزایش کلاژن سازی

افزایش جریان گردش خون

ترمیم پوست آسیب دیده

ترمیم آفتاب سوختگی

از بین بردن آلودگی ها و کثیفی های نشسته بر روی پوست به صورت عمیق

خاصیت آرامش بخشی و ریلکسی برای پوست

جذب سریع مواد مغذی به لایه های درم پوست

تولید سلول های جدید و بلند کردن سلول های مرده از روی سطح پوست

درمانی بسیار عالی برای ز بین بردن لکه ها و آکنه های پوستی

رفع تیرگی های پوستی به خصوص در نواحی زیر چشم

دستگاه جوان ساز نوردرمانی با نورهای LED

دستگاه جوان ساز نوردرمانی با نورهای LED

3- دستگاه ضد پیری اولتراسونیک نوردرمانی :

دستگاه ضد پیری اولتراسونیک نوردرمانی با بهره گیری از نورهای ال ای دی led معمولا یک سری دستگاه کوچک و جمع و جور مناسب برای کاربران خانگی ، نه تنها باعث از بین بردن چین و چروک های عمیق و سطحی می شوند ، بلکه به عنوان یک ماساژور بسیار عالی ، باعث رفع سلول های مرده ، افزایش جریان گردش خون ، افزایش متابولیسم پوستی و رفع افتادگی و شلی پوست می شوند . یکی از مهم ترین ویژگی های خرید دستگاه ضد پیری پوست این است که این دستگاه با طراحی بسیار عالی و جمع و جوری که دارد ، جز دستگاه های جوان سازی پوست با حمل راحت است که از آن می توانید در منزل ، محل کار ، سفر و یا هر جای دیگری به راحتی استفاده نمایید .با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر درباه مزایای استفاده از دستگاه ضد پیری نوردرمانی اولتراسونیک بدانید . روش درمانی نوردرمانی به طور کلی انقلاب عظیمی در خصوص سلامت و زیبایی پوست ایفا کرده است

عملکرد دستگاه ضد پیری اولتراسوننیک نوردرمانی با نورهای led :

رفع چین و چروک های پوست صورت

از بین بردن خطوط نواحی پیشانی ، ابروها ، خط خنده ، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم

رفع سیاهی و کیسه های چشمی

پاک سازی و تمیز کنندگی عمیق پوست

از بین بردن چربی اضافه پوست

لیفت و سفت کنندگی ماهیچه های پوست

افزایش جریان گردش خون

تحریک پوست برای کلاژن سازی

جلوگیری از پیری زودرس پوست

دستگاه-ار-اف-2020-نور-درمانی

دستگاه-ار-اف-2020-نور-درمانی

چه مشکلات پوستی با کمک روش نوردرمانی از بین می رود ؟

آفتاب سوختگی :

جهت رفع مشکلات پوستی مانند آفتاب سوختگی میتوان طیف نور قرمز 590 نانومتر را استفاده کرد و به راحتی مشکلاتی مانند  التهابات پوستی ، قرمزی پوست ، سوزش ، و مشکلات ناشی از لایه برداری تهاجمی را برطرف کرد.

پسوریازیس :

پسوریازیس از نوع التهابات پوستی می باشد که حالت خود ایمنی داشته و روی بازوها ، پوست سر ، پاها و … نمایان شده که با بهره گیری از روش نوردرمانی و همچنین فتوتراپی به وسیله لیزرهایی با اشعه ماورابنفش مصنوعی در مدل های مختلف می توان این مشکل پوستی را برطرف کرد .

آکنه ولگاریس :

وجود و پیدایش آکنه های پوستی ، از شایع ترین مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی بوده که باعث ایجاد دغدغه برای کسانی است که خواهان پوستی سالم و زیبا و شاداب هستند . جالب است بدانید اشعه ماورابنفش خورشید به طرز شگفت انگیزی ، باعث از بین رفتن آکنه ولگاریس می شود .

نورآبی ال ای دی با طول موج 415 نانومتر به معنای واقعی تاثیر شگفت انگیزی بر روی افزایش اکسیژن رسانی و زا بین رفتن رادیکال های آزاد و در نتیجه باکتری های پوستی می شود . جهت از بین رفتن باکتری ها و آکنه ها در دستگاه نوردرمانی طیف نور آبی یک انتخاب غیر تهاجمی و بی نظیر می باشد .

ویتیلیگو (رنگدانه های پوستی) :

رنگدانه های عمیق پوستی را می توان با توجه به پیشرفت تکنولوژی و با بهره گیری از روش نوردرمانی (فتوتراپی) به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون هیچ گونه آسیبی از بین برد .

 

معایب استفاده از دستگاه نوردرمانی در روش نوردرمانی:

دستگاه های نوردمانی در روش درمانی نوردرمانی به گونه ای طراحی و تولید شده اند که عاری از هر گونه عوارض جانبی می باش . اما خوب ناگفته نماند استفاده بیش از حد از اشعه ماورابنفش خورشیدی (مصنوعی) و حتی طبیعی ، باعث پیدایش بیماریهای پوستی از جمله پیری زودرس پوست و سرطان های پوستی می شود .

شایان ذکر است ، افرادی که از برخی داروها مانند آنتی بیوتیک ها ، داروهای ضد التهاب ، مکمل های گیاهی و برخی داروهای خاص استفاده می کنند ، قبل از کار با دستگاه نوردرمانی و بهره گیری از روش نوردرمانی باید حتما با پزشک متخصص خود مشورت نمایند .

درمان مشکلات پوستی با روش نوردرمانی

درمان مشکلات پوستی با روش نوردرمانی

خرید دستگاه نوردرمانی از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی دستگاه ها از جمله دستگاه های نوردرمانی را با گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا و همچنین قیمتی مناسب به فروش می رساند .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه نوردرمانی می توانید با مشاوران ما از طریق تماس تلفنی ، وب سایت ، واتس اپ و اینستاگرام در ارتباط باشید .

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *