preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری

اضافه وزن ، وجود سلولیت ها و چربی های اضافه در نواحی شکم ، پهلو ، ران ها و بازوها ، نه تنها زیبایی و تناسب اندام شما را تحت تاثیر قرار می دهد ، بلکه بر روی سلامتی بدن نیز تاثیر گذار است . برای از بین بردن چربی های اضافه و سلولیت ها روش های درمانی مختلفی وجود دارد ، ورزش و رژیم غذایی مناسب از مهم ترین ویژگی های لاغری موضعی موضعی و رسیدن به تناسب اندام می باشد . تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری با بهره گیری از دستگاه هایفو لاغری روشی امن و غیر تهاجمی جهت از بین بردن چربی های اضافه و همچنین فرم دهی صورت و بدن می باشد .

اطلاعات کلی در مورد هایفوتراپی برای لاغری :

  • مدت جلسه درمانی : بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه (بسته به محل تحت درمان)
  • نقاهت کامل : ۲۴ ساعت
  • مشاهده نتایج : بین ۴ تا ۱۲ هفته
  • نتایج کامل بعد از ۹ ماه
  • بازگشت به محل کار : بلافاصله
  • بی‌هوشی یا بی‌حسی موضعی : نیاز ندارد
  • مدت حساسیت ناحیه‌ی درمان شده : ۲۴ ساعت
  • تعداد جلسات درمانی : معمولاً ۱ یا ۲ جلسه
  • ماندگاری اثرات : بلند مدت (بسته به سبک زندگی شما)
  • خطرات و عوارض : کمی قرمزی و حساسیت پوست به لمس

عملکرد دستگاه هایفو لاغری برای پوست :

دستگاه هایفو لاغری با بهره گیری از “امواج فراصوت با شدت بالا ” با تاثیر گذاری بر روی لایه های زیرین پوست ، بافت های چربی را تحت تاثیر قرار داده ، باعث از هم گسیختگی و در نهایت شکستن آن ها می شود ، آن هم بدون اینکه هیچ گونه آسیبی اعم از افتادگی پوست و یا چین و چروک های پوستی روی سطح پوست بیمار ایجاد کند . در واقع روش درمانی لاغری موضعی با تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری انتخابی بسیار عالی به جای عمل های جراحی گران قیمت جهت لاغری می باشد .

تفاوت کاهش چربی و کاهش وزن با دستگاه هایفو لاغری :

در درجه اول باید بدانید عملکرد  کاهش چربی و کاهش وزن بسیار متفاوت است . اولین نکته حائز اهمیت این است که بر خلاف روش های تهاجمی عمل های جراحی  که به هیچ وجه ماندگار نیستند، رسیدن به تناسب اندام با تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری بسیار ماندگار می باشد .

کاهش چربی با دستگاه لاغری :

با بهره گیری از دستگاه هایفو لاغری ،سلول های چربی برای همیشه از بین خواهند رفت به گونه ای که اگر اضافه وزن هم داشته باشید در ناحیه درمان هایفو به هیچ وجه اضافه وزن نخواهید داشت .

کاهش وزن:

با کاهش وزن تعداد سلول های چربی بدن ثابت خواهد ماند ولی سایز آن ها کوچکتر خواهد شد .اگر چاق شوید سلول های چربی مجددا بزرگتر خواهد شد و به همراه آن ها نواحی  پهلو‌ها، شکم، ران، باسن و بازوان شما نیز بزرگ می‌شوند. در روش درمانی هایفو تراپی ، دستگاه هایفو لاغری بر روی کاهش چربی ها تاثیر گذار است .

مزایای تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری :

روشی غیرتهاجمی و تاثیر گذار:

از لحاظ اثرگذاری، هایفوتراپی روشی بسیار عالی به جای عمل های جراحی تهاجمی و  لیپوساکشن است.در روش هایفو تراپی شما به هیچ وجه با بخیه ، برش ، خون ریزی و اتاق عمل مواجه نخواهید شد .

سریع‌ترین ریکاوری:

روش درمانی هایفو تراپی جهت لاغری موضعی به هیچ عنوان دوره نقاهتی به همراه نداشته و شما به راحتی می توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید .

کاملاً ایمن:

تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری از نظر سازمان FDA و وزارت بهداشت روشی امن و مطمئن شناخته شده و پس از هایفو تراپی جهت لاغری هیچ عارضه جانبی را گزارش نکرده اند .

سوالات متداول در خصوص روش درمانی هایفوتراپی با تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری :

روش درمانی لاغری موضعی با بهره گیری از دستگاه هایفو لاغری ، یک روش درمانی جدید به حساب می آید ، ما در اینجا قصد داریم شما را با متداول ترین سوال های این روش درمانی آشنا کنیم .

1- آیا هایفوتراپی برای لاغری در کلینیک ها و مراکز زیایی انجام یم شود انجام می‌شود؟

بله؛ کلینیک های تخصصی پوست و مراکز زیبایی مجوز هایفوتراپی را داشته و از این روش درمانی جهت لاغری ، لیفت و جوان سازی پوست نیز استفاده می کنند . مرکز زیبایی بلور با بهره گیری از بهترین دستگاه‌های هایفوتراپی در مدل های مختلف عمل لاغری و جوان سازی پوست از جمله رفع چین و چروک‌ها ، لیفت پوست صورت و گردن و همچنین از بین بردن بافت‌های چربی بدن (به ویژه در پهلو و شکم) را با کادری مجرب با دستگاه هایی فوق العاده عالی انجام می دهد .

۲- دستگاه هایفو برای کدام قسمت از نواحی بدن مناسب است؟

هایفوتراپی برای لاغری  بدن در نواحی شکم ، پهلو، ران (خارج و داخل) و بازو ها استفاده میشود. البته این نواحی باید حداقل ۲.۶ سانتی‌متر چربی اضافی قابل گرفتن داشته باشند.

3- چربی‌هایی که هایفوتراپی از بین می‌برد چه خواهند شد ؟

چربی‌های از بین رفته طی چند هفته تا چند ماه بعد از درمان به وسیله‌ی کبد یا سیستم لنفاوی جمع آوری و دفع می‌شوند. سایز نواحی درمان شده طی این مدت کم‌تر می‌شود و معمولاً پوست این نواحی هم سفت و خوش حالت می‌شود.

4- آیا چربی‌های از بین رفته باز می‌گردند؟

خیر، از مهم ترین ویژگی های هایفو تراپی نیز همین است ، افراد بزرگسال تعداد محدودی سلول چربی دارند. به همین خاطر بعد از هایفو تراپی ازآنجایی که با دستگاه هایفو سلول های چربی اضافه از بین می روند ، سلول‌های باقی مانده تقسیم نمی‌شوند و تعداد کلی آن‌ها کاهش می‌یابد. البته ناگفته نماند سلول‌های باقی مانده می‌توانند بزرگ شوند و این تنها به خود شما بستگی دارد که رژیم غذایی و ورزش و شیوه زندگی خود را چگونه پیش ببرید .

۵. آیا هایفوتراپی بدن دردناک است؟

دستگاه هایفو لاغری با گرمایی که دارد ، باعث می شود که بیمار در هنگام کار کمی احساس گرما یا گز گز شدت پوست را تجربه کند . این گرما و گز گز شدن پوست لایه های چربی پوست را تحت درمان قرار داده و بدون هیچ گونه درد و یا ایجاد سوختگی و درد و عوارض جانبی موجب از بین رفتن بافت های چربی اضافه می شود . البته کمی سوزش و درد بسیار ناچیز و خفیفی ر ممکن است احساس نمایید با این حال تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری روشی بدون درد و کم‌تهاجمی محسوب می‌شود.

قیمت دستگاه هایفو

قیمت دستگاه هایفو

6- آیا از هایفوتراپی می‌توان برای سوزاندن چربی‌های اضافی کم استفاده کرد؟

چون عمق نفوذ امواج فراصوت از پیش مشخص شده، باید حداقل ۲.۶ سانتی‌متر چربی قابل گرفتن در نواحی تحت درمان وجود داشته باشد. حجم لایه‌ی چربی به کمک ابزاری تخصصی تعیین می‌شود. برای فهمیدن این موضوع باید با پزشک خود مشورت های لازم را انجام دهید . مرکز زیبایی بلور با کادری مجرب با بهره گیری از انواع دستگاه انالیز پوست میزان چربی اضافی مشکلات پوستی و چین و چروک ها را بررسی کنید .

7- هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب نیست ؟

خانم های باردار – افراد زیر 18 ستل و کسانی که از بیماری فتق ، بیماری های پوستی و عفونی رنج می برند یا روی پوست صورت و بدن خود زخم و اسکار و آکنه دارند به هنیچ وجه تا بهبودی کامل نباید از این روش درمانی استفاده کنند .

8-آیا هایفوتراپی برای لاغری عوارض دارد؟

تنها عوارض هایفوتراپی کمی قرمزی و حساسیت به لمس در نواحی درمان شده است که ظرف ۲۴ ساعت برطرف می‌شود.

9- چقدر سایز کم خواهم کرد؟

به طور متوسط سایز دور کمر مراجعین ما حدود ۳ سانتی‌متر کاهش می‌یابد؛ یعنی چیزی حدود یک سایز. البته نتایج در برخی افراد بیشتر و در بعضی‌ها کمتر از میزان متوسط است.

خرید دستگاه هایفو از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و دستگاه های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا و قیمتی رقابتی ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو لاغری ، قیمت دستگاه هایفو و دستگاه مینی هایفو و …، می توانید با مشاوران فروش ما از طریق وب سایت ، اینستاگرام tebskin ، واتس اپ و تماس تلفنی در ارتباط باشید .

مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو لاغری

قیمت و خرید دستگاه ایفو لاغری پنج کارتریج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید