سلامت و زیبایی پوست

دستگاه میکرودرم ابریژن چیست – عملکرد دستگاه میکرودرم برای پوست

مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکرودرم

روش درمانی میکردرم با بهره گیری از دستگاه میکرودرم ابریژن یک روش درمانی بسیار عالی جهت جوان سازی و پاک سازی پوست می باشد . دستگاه میکرودرم در درجه اول با تحریک لایه اپیدرم پوست ، سطح پوست را برای لایه برداری ملایم ، و ساخت پروتئین کلاژن تحریک کرده و سلول های مرده پوست را لایه برداری و از بین می برد و پوست را برای تولید سلول های جدید آماده می سازد .

دستگاه میکرودرم ابریژن در واقع روشی کاملا غیر تهاجمی جهت جلوگیری از پیری زودرس پوست ، کاهش چین و چروک های پوستی ، لایه برداری ملایم پوست با کمترین هزینه ، جایگزینی بسیار مناسب بدون هیچ دوره نقاهتی به جای روش های درمانی مانند عمل های جراحی و تهاجمی گران قیمت جهت لیفت و جوان سازی پوست با دوره نقاهت بسیار سنگین می باشد .

روش درمانی میکرودرم با دستگاه میکرودرم در واقع کمک می کند تا روند سرعت پیری زودرس پوست کاهش پیدا کند و در این مقاله قصد داریم شما را روش درمانی میکرودرم با دستگاه میکرودرم ابریژن و مزایا و معایب آن آشنا کنیم ، لطفا با طب اسکین همراه باشید .

دستگاه میکرودرم ابریژن چیست ؟

دستگاه میکرودرم ابریژن یک روش درمانی بسیار عالی جهت لایه برداری ملایم و غیر تهاجمی پوست به همراه جوان سازی و پاک سازی پوست به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون هیچ گونه عارضه جانبی مناسب برای پوست های کاملا آسیب دیده و دهیتراته و خشک می باشد . با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز باعث از بین بردن سلول های مرده پوست و تحریک پوست برای تولید سلول های جدید می شود . تولید کلاژن و الاستین از مهم ترین ویژگی های فروش دستگاه میکرودرم ابریژن می باشد .

عملکرد میکرودرم ابریژن برای پوست صورت :

  • لایه برداری ملایم پوست به صورت کاملا غیر تهاجمی
  • لیفت و جوان سازی پوست
  • جلوگیری از روند پیری زودرس پوست
  • رفع افتادگی و شلی پوست
  • روشی کاملا غیر تهاجمی به جای تزریق ژل ، بوتاکس و تزیق کلاژن
  • از بین بردن چربی اضافه پوست
  • از بین بردن لکه های پوستی ، آکنه و اسکار
  • حذف جوش های سرسیاه و سرسفید
  • افزایش جریان گردش خون و تحریک پوست برای تولید پروتئین کلاژن و الاستین
  • از بین بردن سیاهی ها ، آلودگی ها و کثیفی ها از لایه های عمقی پوست با بهره گیری از مکش و پروپ های الماسی
  • شادابی و جوانی پوست
  • افزایش درخشندگی و روشن کنندگی پوست
  • پاکسازی و کوچک کردن منافذ باز پوست
  • از بین بردن جای جوش
  • روش درمانی میکرودرم ابریژن سطح پوست را صاف و یکنواخت می سازد

مزایای استفاده از روش درمانی جوانسازی پوست با دستگاه میکرودرم :

  1. روش درمانی میکروردم را با دستگاه میکرودرم ابریژن بر خلاف لیزر مناسب برای تمامی فصول می باشد .
  2. روش درمانی میکرودرم ابریژن هیچ گونه عوارض جانبی و دوره نقاهتی برای شخصی که از دستگاه میکرودرم ابریژن استفاده می کند ندارد .
  3. روش درمانی میکرودرم را می توانید با سایر روش ها جهت لیفت و جوان سازی پوست استفاده نمایید دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی و خرید دستگاه میکرودرم و آر اف ، به صورت همزمان چند روش درمانی غیر تهاجمی را جهت جوان سازی و پاکسازی پوست انجام می دهد .
  4. استفاده از ستگاه میکرودرم در هر مدل باعث می شود تا مواد مغذی و آبرسان مناسب برای پوست به صورت چند برابر جذب لایه های اپیدرم پوست شود .

روش های مراقبتی بعد از استفاده از دستگاه میکرودرم :

  • التهاب و قرمزی پوست و همچنین سوزش ناچیز پوست پس از انجام کار با روش درمانی میکرودرم ابریژن بسیار طبیعی است ، این التهاب پس از چند ساعت و یا چند روز از بین میرود . شایان ذکر است پس از هر جلسه درمانی پزشک معالج ، کرم هایی را جهت از بین بردن التهاب و سوزش تجویز می کند .
  • در صورت انجام میکرودرم عمیق بهتر است تا چند روز به هیچ عنوان مقابل تابش مستقیم آفتاب قرار نیگرید و پس از انجام این کار حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید .
  • پس از انجام کار با دستگاه میکرودرم ابریژن ، اگر پس از نیم ساع التهاب شدید شما از بین نرفت ، حتما از کرم های ضد التهاب و نرم کننده مانند اکسید زینک استفاده نمایید .
  • اگر قصد پاکسازی و لایه برداری پوست خود را با دستگاه میکرودرم ابریژن دارید و در طول ماه از کرم‌های حاوی AHA و رتینول استفاده می‌کنید ، توجه داشته باشید که باید 3 روز قبل و 3 روز بعد به هیچ عنوان از این کرم ها استفاده نکنید .

کاربرد اصلی دستگاه میکرودرم ابریژن برای پوست :

  1. جوان سازی ، پاکسازی و شادابی پوست
  2. حذف لکه های پوستی
  3. درخشندگی و روشن شدن پوست
  4. از بین رفتن جای جوش
  5. حذف و از بین بردن لکه های پیری ، کک و مک و لکه های ناشی از آفتاب سوختگی
  6. از بین بردن جوش های سرسیاه و سرفید
  7. از بین بردن لکه های دوران حاملگی
  8. از بین بردن جای جوش و آبله مرغان
  9. از بین بردن اسکار و زخم
  10. پاکسازی و کوچک کردن منافذ باز پوست
  11. از بین بردن چین و چروک های سطحی نواحی صورت و گردن
  12. روشی کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی جهت ضخیم و سفت تر کردن پوست
عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن برای پوست

عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن برای پوست

خرید دستگاه میکرودرم ابریژن :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین با بیش از چندین سال سابقه درخشان در خصوص فروش دستگاه میکرودرم ، تمامی محصولات و تجهیزات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تصمین اصالت کالا و قیمتی رقابتی ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکرودرم ، قیمت و خرید دستگاه میکرودرم کلینکی ، قیمت و خرید دستگاه میکرودرم آبی ، قیمت و خرید دستگاه میکرودرم الماسی سالنی و قیمت و خرید دستگاه میکرودرم خانگی میتوانید از طریق وب سایت ، واتس اپ ، اینستاگرام tebskin و تماس تلفنی با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *