preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

روش درمانی پلاسماجت و مراقبت های آن

روش درمانی پلاسماجت و مراقبت های آن روشی امن و غیر تهاجمی است که در این دهه اخیر بسیار زیاد مورد استقبال پزشکان و متخصصین پوست قرار گرفته است . در این مقاله قصد داریم شما را با انواده دستگاه پلاسماجت و عملکرد های درمانی آن ها آشنا نماییم ، با ما همراه باشید  .

طب اسکین نمایندگی اصلی فروش دستگاه پلاسماجت با قیمتی رقابتی ، اعم از دستگاه پلاسماپن بیوتی مانستر ، دستگاه پلاسماپن مگلو ، با تضمین اصالت کالا ، قیمتی مناسب و از همه مهم تر نحوه آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان ، راه را برای خریدی امن با قیمتی رقابتی برای پزشکان متخصص پوست ، پوست کاران و همچنین کاربران خانگی آسان تر کرده است .

مشخصات کلی و فنی دستگاه پلاسماپن Plasma Pen :

دستگاه پلاسما جت از خانواده دستگاه پلاسما می باشد ، بر اثر فعل و انفعالات گاز در حال عبور از نازل مانند حلیوم ، آرگون یا گازهای دیگر موجب رفع مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی ، بازسازی مجدد سلول های مرده پوست و از بین بردن انواع خال ، زگیل های گوشتی و رفع لکه های پوستی می شود .

پلاسما چیست و چه کاربردی دارد ؟

تقریبا تمام کسانی که با دستگاه پلاسما کار کرده اند می دانند که پلاسما حالت 4 ام ماده است . در واقع گرمای مورد نیاز دقیقا در معرض یک جریان الکتریکی قرار گرفته ، اتم ها برانگیخته شده و الکترون ها در نهایت درگیر یک انرژی جنبشی بسیار بالا شده و با اتم ها و مولکول های گار برخورد می کند ،این روند موجب ایجاد پلاسما می شود .

انواع دستگاه پلاسماجت :

پلاسما و دستگاه پلاسما جت انواع مختلفی دارد و با تقسیم بندی انواع دستگاه پلاسما دقیقا بستگی به محل قرارگیری الکترودها داشته و میزان شدت انرژی پتانسیل الکتریکی در مدل دستگاه پلاسما تاثیر گذار است .

1- دستگاه بیوتی پن زیکن 

2- دستگاه پلاسماجت مگلو

3-قلم بیوتی پن 9 زمانه

کاربرد دستگاه پلاسماجت برای پوست :

  • جوان سازی و پاکسازی پوست
  • ترمیم زخم های مزمن
  • از بین بردن عفونت ها و عوامل عفونت های پوستی
  • رفع زگیل ها و لکه های پوستی
  • رفع جای اسکار
  • رفع جای جوش
  • رفع افتادگی و شلی پوست
  • قابلیت رفع افتادگی پلک
  • قابلیت رفع افتادگی ابرو
  • قابلیت کوچک کردن بینی بدون نیاز به عمل های جراحی

کاربرد دستگاه پلاسما گرم :

لیفت و جوان سازی پوست ، به خصوص از بین بردن افتادگی پلک و ابرو از مهم ترین ویژگی های دستگاه پلاسما گرم می باشد . نام این فرایند بلفاروپلاستی بدون جراحی می باشد ، در این فرایند میکروبرن های ایجاد شده سبب رشد مجدد سلول ها و در نهایت رفع افتادگی و شلی پوست می شود .

مراقبت های بعد از انجام کار  با دستگاه پلاسماجت :

روش درمانی پلاسماجت و مراقبت های آن بسیار راحت بوده و هیچ گونه عوارض جانبی نداشته و مراقبت خاصی را نیاز ندارد . در واقع فقط باید موارد زیر را برای یک الی دو هفته رعایت فرمایید .

  1. پس از استفاده اس دستگاه پلاسماجت ، تا یک هفته نباید مستقیم مقابل نور مستقیم خورشید قرار بگیرید و حتما لازم است در صورت قرار گیری در مقابل آفتاب از ضد آفتابی که پزشک تجویز کرده استفاده نمایید .
  2. بهتر است تا یک هفته آب به ناحیه مورد نظری که عمل پلاسماجت را روی آن انجام داده اید قرار نگیرد .
  3. پماد مخصوصی توسط پزشک تجویز می شود که لازم است حدودا 2 هفته از آن استفاده نمایید .
  4. روش درمانی پلاسماجت هیچ گونه دوره نقاهتی نداشته و شما به راحتی می توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی نمایید .
  5. استفاده از این روش درمانی پس از چند جلسه درمانی نتایج بسیار عالی مورد نظر شما را حاصل می کند .

رفع چین و چروک های پوستی و جوان سازی پوست با دستگاه پلاسماجت :

رفع خط لبخند ، چین و چروک ها ، رفع خط اخم و خطوط پیشانی ، رفع افتادگی و شل شدگی پوست از مهم ترین ویژگی های خرید دستگاه پلاسما جت می باشد .

برداشتن خال ، آنژیوم و ضایعات (میخچه و زگیل) :

دستگاه پلکسر با متمرکز کردن اسپارک بر روی بافت مورد نظر موجب از بین بردن ضایعات پوستی می شود . نکته قابل توجه در خصوص خرید دستگاه پلاسما این است که این دستگاه هیچ گونه عوارض جانبی برای پوست صورت و بدن به همراه نداشته و هیچ گونه جای زخم و اسکار و یا بخیه ای روی سطح پوست ازخود به جای نمی گذارد .

خرید انواع دستگاه پلاسما از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، با بیش از چندین سال سابقه فروش حضوری و اینترنتی ، محصولات ، تجهیزات و دستگاه های خود را با تضمین اصل بودن کالا، خدمات پس از فروش و گارانتی و همچنین قیمتی رقابتی به فروش میرساند .

در این مقاله ما قصد داشتیم شما را با روش درمانی پلاسماجت و مراقبت های آن آشنا کنیم ، شما از طریق لینک های زیر می توانید دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده و جهت خرید با مشاروان فروش ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه پلاسماجت ، قیمت و خرید دستگاه پلاسما ، قیمت و خرید دستگاه پلاسما پن مگلو ، قیمت و خرید پلاسما بیوتی پن زیکن و … می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق واتس اپ ، وب سایت ، اینستاگرام و تماس تلفنی در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید