preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

کروبوکسی تراپی و عملکرد آن در زیبایی و جوان سازی پوست

دستگاه کربوکسی و روش درمانی کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی با بهره گیری از دستگاه کربوکسی یکی از روش های درمانی جوان سازی پوست ، از بین بردن سیاهی و گودی و پف زیر چشم ، درمان سلولیت ها و همچنین از بین بردن ترک های پوستی یا همان استرج مارک به کار می رود . کربوکسی تراپی در واقع نوعی مزوتراپی پوست به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی می باشد که در آن به جای تزریق مواد مزوتراپی ،گاز دی اکسید کربن (CO2) در لایه های ایپدرم پوست (لایه های زیرین پوست) تزریق می شود . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با کربوکسی تراپی و عملکرد آن در زیبایی و جوان سازی پوست بیشتر آشنا شوید .

کربوکسی تراپی چیست ؟

کربوکسی تراپی نام علمی گاز دی اکسید کربن (CO2) که از طریق همین گاز عمل جوان سازی ، از بین بردن چین و چروک های پوستی ، از بین بردن سلولیت ها و کاهش استرج مارک (ترک های پوستی ) صورت می گیرد .

به طور کلی از سن 30 سالگی به بعد ، پوست صورت و بدن دیگر مثل سابق قادر به عمل اکسیژن رسانی نمی باشد . وقتی پوست صورت به خوبی اکسیژن رسانی نشود ، علائمی همچون افتادگی و شلی پوست ، پیری زودرس پوست ، چین و چروک ها و لکه های پوستی روی سطح پوست ایجاد شده و جوانی و شادابی پوست تحت تاثیر قرار می گیرد .

در روش درمانی کربوکسی تراپی با بهره گیری از دستگاه کربوکسی ، گاز دی اکسید کربن در لایه های زیرین پوست تزریق شده و کمبود اکسیژن را در بدن جبران خواهد کرد و موجب افزایش جریان گردش خون در سطح پوست خواهد شد .

عملکرد کربوکسی تراپی برای پوست :

جوان سازی پوست صورت
پاک سازی عروق خونی
از بین بردن کیسه های چشمی
از بین بردن سیاهی زیر چشم
لیفت و سفت کنندگی ماهیچه های پوست
از بین بردن منافذ باز پوست
حذف رنگدانه های پوستی
از بین بردن لکه های پوستی ، جوش های سرسیاه و آکنه های پوستی
خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی بسیار بالا برای پوست
جلوگیری از پیری زودرس پوست
از بین بردن چین و چروک ها و پارگی پوست (استرچ مارک)
از بین بردن پف زیر چشم
از بین بردن رنگدانه های پوستی
از بین بردن تیرگی و سیاهی های پوست
افزایش درخشندگی و روشن شدن پوست
از بین بردن سلولیت های پوستی

انواع دستگاه کربوکسی :

دستگاه های مختلفی جهت رفع مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی از خانواده دستگاه کربکسی وجود دارند .

1-دستگاه کربوکسی تراپی سه مخزنه

Carboxytherapy device with three tanks

مشخصات خرید و قیمت دستگاه کربوکسی تراپی سه مخزنه

2-دستگاه کربوکسی تراپی

Carboxytherapy دستگاه کربوکسی تراپی

مشخصات خرید و قیمت دستگاه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی برای چه افرادی مناسب است ؟

تمامی افراد با هر مدل پوستی می توانند عمل کربوکسی تراپی را جهت لیفت و جوان سازی پوست و همچنین رفع مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی اسفاده نمایند . شایان ذکر است ، خانم ها در دوران بارداری و یا شیر دهی به هیچ عنوان عمل جوان سازی و لیفت پوست را با دستگاه کربوکسی نباید انجام دهند . همچنین روش درمانی کربوکسی تراپی برای افرادی که از بیماری های کلیوی و قلبی رنج  می برند ، مناسب نمی باشد .

عوارض کربوکسی تراپی با دستگاه کربوکسی برای پوست :

جوان سازی و رفع مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی عوارض جانبی خطرناکی برای پوست صورت و بدن به همراه ندارد تنها مکمی درد و قرمزی در ناحیه تزریق ، کمی احساس گرما تمام عوارض دستگاه کربوکسی تراپی برای پوست می باشد .

دوره نقاهت روش درمانی کربوکسی با دستگاه کربوکسی :

روش درمانی کربوکسی تراپی با دستگاه کربوکسی به هیچ عنوان دروه نقاهت به همراه نداشته و بیمار پس از استفاده از این روش درمانی به راحتی می تواند به کارهای روزانه خود رسیدگی کند .

پس از درمان کربوکسی تراپی چه مراقبت‌هایی لازم است؟

شما پس از انجام کربوکسی تراپی می توانید به کارهای روزانه خود رسیدگی کنید اما تا چهار ساعت از ورود به آب از جمله حمام، شنا، سونا و غیره اجتناب نماید.

قیمت و خرید دستگاه کربوکسی تراپی اصل :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین با بیش از چندین سال سابقه درخشان در ضمینه فرورش تجهیزات سلامت و زیبایی پوست تمامی محصولات و دستگاه های خود را با قیمتی رقابتی ، گارانتی و خدمات پس از فروش و تضمین اصالت کالا ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه کربوکسی می توانید از طریق وب سایت ، اینستاگرام tebskin ، واتس اپ و تماس تلفنی با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید