preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

کوکتل مزوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

کوکتل مزوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

مزوتراپی زیبایی احیا کننده صورت

این یک تکنیک ایده آل برای حفظ پوست صورت شما است. مزوتراپی روی پوست کدر، هیپوتونیک، افتادگی و کم آب اثر می گذارد، این آسیب با تهاجمات خارجی مختلف (آلودگی، سیگار، آفتاب و غیره) مرتبط است. همچنین روی اولین علائم بالینی پیری پوست مانند خطوط ریز تاثیر می گذارد.

مزولیفت چیست؟

مزولیفت یک درمان زیبایی پزشکی کلاسیک است که پوست صورت را احیا می کند، آن را سفت می کند، “درخشندگی” و آبرسانی بهتر به آن می بخشد.

 

اثرات آن را می توان به سرعت و بدون انجام جراحی مشاهده کرد، اما منتظر نتایج لیفت صورت نباشید. در پیشگیری از چین و چروک و جوانسازی صورت برای بهبود وضعیت پوست یا احیای آن استفاده می شود. مزولیفت یک تکنیک پر کردن چین و چروک نیست، بلکه یک تکنیک نگهداری از صورت است.

 

به طور منظم انجام شود، به مبارزه با اثر پیری پوست کمک می کند. می توان آن را با روش های تحریک کننده پوست مانند میکر مقایسه کرد

 

اقدام

عمل اصلی مزولیفت آبرسانی عمیق درم است . از آنجایی که اسید هیالورونیک در تزریقات استفاده می شود، با افزودن آن به کوکتل تزریقی، این اثر چاق کننده را تقویت کرده است. پوست پررنگ تر، درخشان تر است.

 

امروزه آزمایشگاه ها مخلوط هایی را که مخصوص مزولیفت طراحی شده اند در اختیار پزشکان قرار می دهند. آنها اغلب حاوی اسید هیالورونیک غیر متقاطع هستند  .  سرنگ‌هایی از اسید هیالورونیک بدون پیوند متقابل یا بسیار کم پیوند متقابل نیز برای هیدراتاسیون ماندگارتر در دسترس هستند.

برخلاف تزریق اسید هیالورونیک که برای کاهش چین و چروک استفاده می شود ،  این یک فیلر نیست. این کار بدون تغییر شکل صورت یا افزایش حجم آن، آب را در پوست حفظ می کند.

 

مزولیفت چه مزایایی دارد؟

این یک درمان سبک، بدون عواقب واقعا آزاردهنده، برای حفظ منظم پوست شما است. بنابراین پوست بهتر هیدراته شده و اکسیژن بهتری دریافت می کند، صورت شما جوان به نظر می رسد.

 

پوست دوباره رنگ می‌شود، رنگ چهره درخشان‌تر می‌شود،

استحکام بهتر و اثر سفت کنندگی جزئی،

رنگ پوست و آبرسانی بهتر

به تدریج از یک جلسه به جلسه بعد وضعیت پوست بهبود می یابد. از پزشک خود بخواهید که قبل و بعد از درمان از صورت شما عکس بگیرد تا اثربخشی این مزوتراپی صورت با اسید هیالورونیک را ببینید.

چه کسانی می توانند از مزولیفت سود ببرند؟

همه انواع پوست می توانند از این درمان استفاده کنند (به پاراگراف عوارض جانبی مراجعه کنید) که در هر سنی قابل انجام است.

 

هنگامی که جوان است، می تواند آکنه و سبوره را بهبود بخشد. از کم آبی بدن جلوگیری می کند.

در میانسالی، درم ضعیف شده (آفتاب، آلودگی و …) را احیا می کند و به حفظ رنگ پوست کمک می کند.

در سنین بالاتر، از طریق اثر آبرسانی خود، درم را حجیم می کند و به ترمیم اثرات پیری پوست کمک می کند.

 

جلسه مزولیفت چگونه انجام می شود؟

این روش شامل تزریق مقادیر بسیار کمی از محصولات خاص متناسب با نیازهای پوست است. این میکرو تزریقات داخل پوستی، در امتداد چین و چروک و همچنین به عنوان یک ” تاپینگ ” در تمام صورت، با یک سوزن بسیار ظریف (با دست یا با تفنگ تزریق) هستند. اگر به خوبی انجام شود، یک جلسه مزولیفت تقریبا بدون درد است، اما همیشه می توان از قبل یک کرم بی حس کننده استفاده کرد.

 

محصولات مورد استفاده در این “کوکتل ویتامین های پوست” عبارتند از: اسیدهای آمینه، اسید هیالورونیک غیر متقاطع، ویتامین های C، A، E، B5 و غیره، عناصر کمیاب، آنتی اکسیدان ها و غیره

 

بسته به نوع پوست، پزشک محصولاتی را انتخاب می کند که دارای خواص تغذیه ای و مرطوب کنندگی هستند. برخی دیگر باعث افزایش میکروسیرکولاسیون، اکسیژن رسانی و تحریک تولید کلاژن در پوست می شوند.

 

چند جلسه لازم است؟

برای به دست آوردن یک نتیجه خوب، باید 4 جلسه به فاصله 2 یا 3 هفته و سپس هر 2 یا 3 ماه یک جلسه به عنوان مراقبت برنامه ریزی کنید. سرعت جلسات نگهداری با توجه به احساس بیماران و محصول مورد استفاده متفاوت است.

 

به طور کلی، این درمان به شما امکان می دهد تا به سرعت به نتایج برسید. آنها گاهی می توانند همدیگر را از همان جلسه اول ببینند. به طور کلی، آنها پس از 3 جلسه بهتر قدردانی می شوند.

 

کدام نواحی را می توان با مزولیفت درمان کرد؟

صورت رایج ترین ناحیه ای است که درمان می شود، اما بهبود وضعیت پوست گردن، دکلته و پشت دست ها نیز امکان پذیر است. اینها در واقع مناطقی هستند که پوست بیشتر در معرض نور قرار می گیرد و بنابراین سریعتر پیر می شود.

 

عوارض، عواقب و موارد منع مصرف؟

عواقب درمان

بعد از یک جلسه مزولیفت، قرمزی اغلب برای چند ساعت وجود دارد و به سرعت محو می شود. کبودی های کوچکی را می توان گاهی روی پوست شکننده (یا لکه دار) یا در عمیق ترین نقاط تزریق مشاهده کرد.

 

موارد منع مصرف

اگزما در مناطقی که باید درمان شوند،

عفونت های فعلی پوست ،

آلرژی شناخته شده به یکی از محصولات استفاده شده،

بیماری های جدی و ناپایدار،

زنان باردار یا شیرده.

 

قیمت یک جلسه مزولیفت

قیمت یک جلسه بسته به محصولات استفاده شده توسط پزشک و نواحی تحت درمان متغیر است.

 

نظر کارشناسان در پزشکی زیبایی

این روش ده ها سال است که وجود داشته و عمدتاً از محصولات طبیعی استفاده می کند. بنابراین یک روش ایمن است که به طور کلی رضایت شما را فراهم می کند. سبک است و درخشندگی خوبی به پوست می دهد. با این حال، چین و چروک را مانند سایر تکنیک ها از بین نمی برد.

مزولیفت می تواند افتادگی متوسط ​​پوست را بهبود بخشد و پوست را تقویت می کند. این به پوست نازک، تنبل، خشک، خسته یا آسیب دیده شادابی می بخشد که با تزریق فیلر به دست نمی آید اما می تواند مکمل باشد.

مزوتراپی صورت نیز در بهبود پوست های چرب و مستعد آکنه موثر است. معمولاً در افراد جوانتر (زیر 50 سال) نتایج بهتری می دهد. از طرفی مزولیفت علیرغم نامش کاملا جایگزین لیفت صورت نمی شود.

 

پیشنهاد مطالعه:

مزایای استفاده از کوکتل مزو درماهیل Dermaheal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید