preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

جوان سازی پوست با دستگاه میکرودرم

جوان سازی پوست با دستگاه میکرودرم یکی از روش های غیر تهاجمی جهت از بین بردن مشکلات پوستی مانند چین و چروک ها و رفع مشکلاتی ناشی از اشعه مضر آفتاب که موجب آفتاب سوختگی می شود ، از بین بردن منافذ باز پوست ، از بین بردن جای جوش و رفع سلول های مرده پوست می باشد . استفاده از روش درمانی میکرودرم ابریژن ، با انواع دستگاه میکرودرم تا به امروز ، در ذهن شما شاید فقط جهت پاک سازی صورت در نظر گرفته شده است ، اما استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن ، روشی امن و غیر تهاجمی در خصوص لیفت و جوان سازی پوست می باشد . همچنین با خرید دستگاه میکرودرم می توانید ، اکثر مواد مغذی و آبرسان را مانند انواع ماسک آبرسان صورت ، سرم آبرسان پوست ، سرم طلا و … را جذب لایه های اپیدرم پوست نمایید .

جوان سازی پوست با دستگاه میکرودرم :

میکرودرم یک روش درمانی لایه برداری مناسب ، با بهره گیری از دستگاه میکرودرم ، اعم از دستگاه میکرودرم خانگی ، دستگاه میکرودرم ابریژن الماسی ، دستگاه میکرودرم سالنی ، جهت از بین بردن مشکلاتی مانند جای جوش ،جای لک ، درمان جای زخم و آکنه های پوستی ، لکه های پیری زودرس پوست ، پیگمانتاسیون (لکه‌های ناهموار تیره یا روشن روی پوست) و جذب سریع کوکتل ها و ویتامین ها به لایه های اپیدرم پوست می باشد . بسته به نوع مشکل پوستی می توانید با خرید دستگاه میکرودرم ،  و یا مراجعه به انواع کلینیک های تخصصی پوست ، از شر سلول های مرده پوست خود رهایی یابید .

مزیای استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن :

  • جوان سازی پوست با دستگاه میکرودرم
  • از بین بردن سلول های مرده پوست
  • تحریک پوست برای تولید سلول های جدید
  • تحریک پوست برای ساخت پروتئین کلاژن
  • جذب سریع انواع کوکتل ویتامین C جهت از بین بردن انواع لکه های پوستی
  • از بین بردن جای زخم و آکنه های پوستی
  • از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید
  • کم رنگ کردن چین و چروک های پوستی
  • افزایش درخشندگی و شادابی پوست
  • رفع سیاهی و تیرگی پوست
  • بازیابی و ترمیم پوست آسیب دیده
  • افزایش جزیان گردش خون
  • افزایش متابولیسم پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و …

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یا همان دستگاه میکرودرم ابریژن ، با بهره گیری از سری های میکروکریستالی ، موجب از بین بردن سلول های پیر و مرده پوست می شود . سری های میکروکریستالی در دستگاه میکرودرم ابریژن ، به هیچ عنوان موجب هیچ گونه آسیبی روی لایه های اپیدرم پوست ایجاد نکرده و موجب درد جدی نمی شود و تنها با کمی سوزش همراه است . روش درمانی دستگاه میکرودرم به این صورت است که با حرکت همین میکروکریستال ها از در لایه های میانی پوست ، سلول های مرده پوست از بین خواهند  رفت . این روند دو ویژگی منحصر به فرد دارد : 1- تحریک پوست برای تولید رشته های کلاژن ، 2- لایه برداری ملایم پوست جهت تولید سلول های جدید و افزایش درخشندگی و شادابی پوست . استفاده از دستگاه میکرو درم جایگزینی بسیار عالی به جای لایه برداری شیمیای پوست و لیزر صورت می باشد .

از بین بردن جوش های سرسیاه با دستگاه میکرودرم :

جوش های سرسیاه ، یکی از مهم ترین عوامل ایجاد آلودگی در روی سطح پوست صورت می باشد که در درجه اول به دلیل وجود چربی های اضافه بیشتر در نواحی بینی ایجاد می شود . دستگاه میکرودرم با پروپ های کریستالی  و مکش بسیار قوی که دارد ، موجب از بین بردن جوش های سرسیاه می شود . در واقع یکی از مهم ترین مزایای خرید دستگاه میکرودرم خانگی ، از بین بردن جوش های سرسیاه بینی با دستگاه میکرودرم می باشد . این روش درمانی کاملا غیر تهاجمی می باشد و هیچ گونه عوارض جانبی برای ناحیه بینی به همراه نخواهد داشت . حتی کسانی که بینی خود را عمل کرده اند با مشاوره پزشک خود می توانند از دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی مشکل جوش های سرسیاه خود را از بین ببرند .

دستگاه میکرودرم خانگی جهت رفع جوش سرسیاه

از بین بردن جوش های سرسیاه با دستگاه میکرودرم

 

خرید دستگاه میکرودرم از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، با بیش از یک دهه سابقه درخشان فروش حضوری و اینترنتی ، محصولات و تجهیزات خود را با تضمین اصالت کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمتی رقابتی ارائه می دهد .

جهت مشاوره و آگهی از مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکرودرم ، قیمت و خرید دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی ، قیمت و خرید دستگاه میکرودر ابریژن الماسی و … می توانید با همکاران ما در واحد فروش ، از طریق وب سایت ، واتس اپ ، تماس تلفنی و اینستاگرام طب اسکین در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید