preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

دستگاه لاغری شکم و پهلو

همه چیز درباره دستگاه لاغری شکم و پهلو :

دستگاه لاغری شکم و پهلو ، امروزه روز ، با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صنعت و مد و زیبایی ، یکی از پر فروش ترین دستگاه لاغری های موجود در بازار جهت از بین بردن چربی های سفت و از دست نرفتنی ناحیه شکم و پهلو می باشد که البته تاثیر اثر بخشی در زیبایی اندام هر فرد می گذارد . در این مقاله قصد داریم شما را با انواع دستگاه لاغری موضعی ، بدون خطر و بدون عوارض جانبی جهت از بین بردن چربی ها و سلولیت ها آشنا کنیم . شایان ذکر است بدانید انواع دستگاه لاغری در کنار ورزش و رژیم لاغری مناسب عملکرد به جایش را نشان می دهد و می بایست در کنار استفاده از  دستگاه لاغری ، به هیچ عنوان ورزش و تغذیه مناسب را فراموش نکنید . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با انواع دستگاه لاغری شکم و پهلو آشنا شوید .

انواع دستگاه لاغری شکم و پهلو :

دستگاه لاغری شکم و پهلو خانگی 

دستگاه لاغری هایفو

دستگاه لاغری آر اف RF

دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

دستگاه لاغری کاویتاسیون

دستگاه لاغری آر اف لیپوپید 

دستگاه لاغری شکم و پهلو خانگی :

این مدل دستگاه لاغری ، به عنوان یک دستگاه لاغری شکم خانگی  همان طور که از اسمش پیداست ، مناسب برای شما در منزل می باشد . با بهره گیری از دستگاه لاغری شکم و و پهلو خانگی می توانید به همراه تغذیه مناسب و ورزش از بروز سلولیت ها و چربی های اضافه در نواحی ران ، باسن ، بازوها ، شکم و پهلو جلوگیری کرده ، و اندامی زیبا داشته باشید . همچین این مدل دستگاه لاغری موجب می شود تا ژل های چربی سوز ، به خوبی جذب لایه های اپیدرم پوست شده و چربی ها زودتر شکسته و آب شوند . باز هم تکرار می کنیم در دستگاه لاغری خانگی و دستگاه لاغری کلینیکی ، باید حتما رژیم غذایی خود را رعایت کرده و پیاده روی و ورزش روزانه را به هیچ عنوان فراموش نکنید .

دستگاه لاغری خانگی ، معمولا دارای امواج رادیو فرکانس RF و التراسونیک EMS می باشد . این امواج با نفوذ به لایه های اپیدرم پوست و همچنین گرما و ویبره ای که دارد ، موجب شکستن چربی های اضافه شده و هیچ گونه عوارض جانبی برای بدن شما به همراه ندارد . حائز اهمیت است بدانید دستگاه لاغری RF خانگی ، یکی از پر فروش ترین دستگاه های رفع سلولیت و چربی های اضافه برای کاربران خانگی می باشد .

قیمت و خرید دستگاه لاغری مینی ار اف خانگی

قیمت و خرید دستگاه لاغری مینی ار اف خانگی

قیمت دستگاه لاغری :

قیمت دستگاه لاغری ، بسته به خانگی بودن یا کلینیکی بودن دستگاه ، برند یا کمپانی تولید کننده و دسته های مختلف دستگاه و عملکرد ضد چین و چروک بودن و رفع سلولیت بودن دستگاه و … کاملا متفاوت است ، پس برای خرید دستگاه لاغری در مدل های مختلف باید بر اساس نیاز خود ، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمایید .

لاغری موضعی با دستگاه لاغری :

لاغری موضعی با دستگاه لاغری ، یکی از روش های غیر تهاجمی و جایگزین مناسبی به جای عمل های جراحی تهاجمی جهت از بین رفتن چربی های اضافه می باشد . دستگاه لاغری شکم و پهلو ، یکی از تاثیر گذار ترین روش های کاهش وزن به صورت غیر تهاجمی می باشد . این دستگاه با بهره گیری از امواج RF رادیوفرکانسی ، ویبره و حرارتی که تولید می کند به صورت متمرکز روی ناحیه چربی موجب کاهش چربی ها و سلولیت ها  و در نهایت کاهش وزن می شود . دستگاه لاغری کویتیشن یکی از بهترین دستگاه های لاغری موجود در بازار جهت کاهش وزن و تناسب اندام می باشد . لطفا اگر از این دستگاه استفاده کرده اید ، تجربه لاغری با کویتیشن را با ما و سایر خوانندگان شریک شوید و میزان رضایت یا عدم رضایت خود را از این دستگاه لاغری برای خوانندگان ما در قسمت نظرات اعلام نمایید .

مزایای استفاده از دستگاه لاغری :

دستگاه لاغری ، همان طور که در بالا اشاره کردیم با توجه به نیاز کاربران ، در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است و دستگاه های لاغری موجود در کلینیک های لاغری و سالن های لاغری و همچنین باشگاه های ورزشی ، قطعا از قدرت بالاتری نسبت به دستگاه لاغری خانگی ، برخوردار هستند . در واقع دستگاه لاغری با عملکرد غیر تهاجمی که دارد ، موجب لاغری موضعی دائمی بیمار با از بین بردن سلول های چربی انباشته شده بدن شده و شما پس از چنیدن جلسه درمانی ، شاهد نتایج شگفت انگیز این دستگاه روی نواحی صورت و بدن خود خواهید شد .

دوام عملکرد دستگاه لاغری برای بدن :

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا لاغری با دستگاه لاغری به صورت دائمی ماندگار است؟ باید بدانید پس از فرآیند لاغری با دستگاه لاغری ، باید بیشتر از پیش مراقب ورود چربی های اضافه مجدد در نواحی شکم و پهلو ، ران و باسن خود باشید . تکرار می کنیم ، می بایست از یک رژیم غذایی مناسب استفاده نمایید و همچنین ورزش روزانه به هیچ عنوان فراموشتان نشود ، به خصوص برای افرادی که چاقی در آن ها به صورت موروثی در گردش است .

آیا استفاده از دستگاه لاغری عوارض جانبی به همراه دارد ؟

تا به امروز هیچ گونه گزارش مخربی در خصوص استفاده و خرید دستگاه لاغری ارائه نشده است ف اما توجه داشته باشید که در خصوص مشخصات قیمت و خرید دستگاه لاغری شکو و پهلو ، اول به خوبی تحقیقات لازم را انجام دهید و دوم اینکه حتما از شرکتی خرید کنید که محصولات و تجهیزات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد .

خرید دستگاه لاغری از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین با بیش از 10 سال سابقه درخشان فروش اینترنتی و حضوری محصولات و تجهیزات مراقبتی پوست از جمله انواع دستگاه لاغری ، محصولات خود را تضمین اصالت کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش و از همه مهم تر رقابتی ترین قیمت موجود در بازار ارائه می دهد .

جهت مشاوره و آگاهی از مشخصات قیمت و خرید دستگاه لاغری خانگی Body Slim ، خرید دستگاه لاغری شکم و پهلو و سایر دستگاه های مراقبتی پوست می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق وب سایت ، واتس اپ ، تماس تلفنی و اینستاگرام tebskin در ارتباط باشید . همچنین از آنجایی که ما در شرکت دیجی کالا نیز جهت خرید و قیمت دستگاه لاغری پنل داریم ، جهت اطلاع از دستگاه لاغری خانگی دیجی کالا ، نیز می توانید دستگاه مورد نظر خود را از ما به عنوان دستگاه لاغری اورجینال خریداری کرده و اگر در تهران هستید در همان روز نیز دستگاه خود را تحویل بگیرید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید