preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

درمان پیری پوست با دستگاه هایفو تراپی

معجزه هایفوتراپی برای درمان پیری پوست با دستگاه هایفوتراپی :

روش درمانی هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت ، با عملکردی کاملا غیر تهاجمی ، بدون درد و خون ریزی ، بدون بخیه و عمل جراحی موجب از بین بردن افتادگی و شلی پوست ، رفع خطوط و چین و چروک های پوستی در اولین جلسه درمانی می شود . هایفو (HIFU) مخفف امواج اولتراسوند با شدت و تمرکز بالا ، موجب از بین بردن خطوط پنجه کلاغی و محو تیرگی های پوستی می شود ، این امواج بسیار قوی بوده و با نفوذ بسیار بالا ، لایه های اپیدرم پوست را رد کرده و  بر روی درم و چربی های زیر پوستی تاثیر به سزایی گذاشته و موجب از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند . درمان پیری پوست با دستگاه هایفو تراپی یک روش درمانی بی خطر مناسب برای خانم ها و آقایون بالای 40 سال می باشد .

با توجه به اینکه روش های دردمانی مختلفی ، جهت جوان سازی و لیفت پوست صورت وجود دارد . هایفوتراپی با دستگاه هایفو یک روش درمانی مناسب به جای عمل های جراحی تهاجمی جهت لیفیتینگ پوست صورت و همچنین بدن می باشد .

مزایای استفاده از دستگاه هایفوتراپی:

  1. لیفت و جوان سازی پوست
  2. از بین بردن تمامی خطوط ، حتی خطوط پنجه کلاغی
  3. تحریک پوست برای تولید پروتئین کلاژن
  4. رفع افتادگی و شلی پوست به صورت 100 درصد تضمینی در چند جلسه درمانی
  5. از بین بردن خطوط نواحی اطراف چشم ، رفع خط خنده ، از بین بردن خط اخم
  6. بازسازی و ترمیم پوست آسیب دیده
  7. کمک به جذب سریع مواد مغذی و آبرسان به لایه های اپیدرم پوست
  8. حذف سیاهی و گودی نواحی اطراف چشم
  9. رفع تیرگی های پوستی
  10. تحریک پوست برای تولید سلول های جدید
  11. افزایش جریان گردش خون
  12. افزایش متابولیسم پوست
  13. افزایش خاصیت کشسانی پوست
  14. مناسب برای نواحی صورت ، گردن ، بدن در مدل های مختلف
  15. فرم دهی صورت با بهره گیری از دستگاه هایفو لاغری

انواع دستگاه هایفو :

دستگاه هایفو High-Intensity Focused Ultrasound  یا همان امواج فراصوت ، با توجه به اینکه مورد تاییده تمامی پزشکان متخصص پوست و همچنین Skin Care ها می باشد ، و امروزه روز به پر فروش ترین دستگاه لیفت و جوان سازی پوست تبدیل شده است ، در مدل های مختلفی از جمله دستگاه هایفو اولتراکلنیکال ، دستگاه مینی هایفو یا همان دستگاه هایفو خانگی و همچنین دستگاه هایفو لاغری ، توسط کمپانی های مختلفی عرضه می شود . شما می توانید بسته به نیازی که دارید ، برای منزل و یا سالن زیبایی خود و یا کلنیک تخصصی پوست ، با همکاران ما در واحد فروش جهت مشاوره و خرید دستگاه هایفو در ارتباط باشید .

کلاژن سازی پوست با دستگاه هایفو :

کلاژن سازی پوست یکی از روش های درمان پیری پوست با دستگاه هایفو تراپی می باشد . در روش درمانی هایفو تراپی با دستگاه هایفو ، همانند دستگاه سونوگرافی از امواج اولتراسوند استفاده می شود ، با این تفاوت که دستگاه هایفو دقیقا روی منطقه ای خاص از پوست مانند خط لبخند ، تمرکز کرده و انرژی وارد می کند و موجب تحریک پوست برای تولید رشته های کلاژن می شود . کلاژن در واقع وظیفه افزایش استحکام و قوام بافت های پوست را بر عهده دارند ، لذا استفاده از دستگاه هایفو موجب می شود تا پوستی سفت و عاری از چین و چروک داشته باشید . این عمکلرد امواج فراصوت برای تمامی دستگاه های هایفو کلینکی و هایفو خانگی وجود دارد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید