preloader
سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

روش های مراقبت از پوست به سبک زنان کره ای

مراقبت از پوست و داشتن پوستی سالم ، شاداب و عاری از هر گونه مشکل پوستی ، یکی از دغدغه های تمام کسانی است که به سلامت و زیبایی پوست خود بسیار اهمیت می دهند . این که پوستی عاری از پین و چروک ، جوش ، جای جوش ، هیدراته و شاداب داشته باشید ، باید نکاتی را در نظر بگیرید . رعایت کردن نکات بهداشتی ، استفاده از محصولات مراقبتی پوست و استفاده از دستگاه لیفت و جوان ساز خانگی پوست به همراه انواع ماساژور پوست صورت ، همگی به همراه هم کمک می کند تا زیبایی و سلامت پوست صورت و بدن شما دو چندان شود . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با روش های مراقبت از پوست به سبک زنان کره ای آشنا شوید . ما در این مقاله قصد داریم شما را با مواردی بسیار ساده و کاربردی در جهت داشتن پوستی لیفت ، شاداب و جوان آشنا کنیم ، با ما همراه باشید .

نکات بسیار مهم برای قبل از آرایش :

برای اینکه آرایش بهتری با ماندگاری بالاتری داشته باشیم باید قبل از آرایش پوست خود را از شر چربی های اضافه خلاص کنیم . پس باید پوست صورت خود را با شوینده ای مناسب و آب سرد بشویید . آب سرد موجب تنگ شدن منافذ باز پوست شه و همیشه توصیه می شود پوست خود را با آب نسبتا سرد بشوییم تا پوستی لیفت و شاداب داشته باشیم . حال روش های دیگری نیز جهت داشتن پوستی سالم و شاداب برای قبل از آرایش وجود دارد ، استفاده از ماسک صورت ، استفاده از دستگاه لیفت پوست ، ماساژور پوست  ، استفاده از کوکتل آبرسان پوست و … همگی کمک می کند تا پوست شما قبل از آرایش بسیار رفرش و شاداب باشد .

مزایای استفاده از ماسک ورقه ای آبرسان پوست :

ماسک ورقه ای آبرسان سرشار از مواد مغذی و آبرسان می باشد
افزایش آبرسانی و درخشندگی پوست
حذف چربی های اضافه
به طور کلی ماسک ورقه ای صورت ، برای استفاده روزانه به خصوص قبل از آرایش بسیار مناسب و کاربری است

ماساژور جذب مواد مغذی :

دستگاه های ماساژور صورت و دستگاه جذب مواد مغذی مانند انواع سنگ جید رولر ، درمارولر ، دستگاه آراف صورت و … وجود دارند که کمک می کنند تا مواد مغذی به خوبی جذب لایه های اپیدرم پوست صورت شما شود .

قیمت دستگاه لیفتینگ و ماساژور صورت

خرید ویژه دستگاه لیفتینگ صورت

کوکتل تغذیه رسان پوست :

کوکتل جذب مواد مغذی از جمله کوکتل درماهیل ، ماسک ورق طلا  ، سرم کاپریل و … انتخابی فوق العاده عالی برای کاربران خانگی و کلینیک های تخصصی پوست ، در جهت از بین بردن مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی  در خصوص روش های مراقبتی پوستمی باشد .

در طول روز پوست خود را دو باز تمیز کنید :

استفاده از تونر ها یا شوینده های مخصوص تمیز کردن پوست ، موجب از بین بردن کثیفی ها ، آلودگی ها و همچنین از بین بردن چربی های اضافه چوست و صد التبه پاکسازی منافذ باز پوست می شود که این مساله خود یکی از روش های مراقبتی پوست میباشد . برند ایمیجز و برند بیوآکوا هر دو برندهای بسیار معرفی در جهت ساخت و تولید محصولات مراقبتی پوست می باشند . با مراجعه به لینک مورد نظر می توانید با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه ، پوستی شاداب و عاری از هر گونه آلودگی و کثیفی داشته باشید و از روش های مراقبتی پوست  به خوبی بهره ببرید .

حتما قبل از خواب صورت خود را بشویید :

کره ای ها در طول روز 2 بار پوست صورت خود را می شویند ، در وقع این عمل از مهم ترین روش های مراقبتی پوست به این صورت که :

اول پوست خود را با تونر یا روغنی مخصوص تمیز کرده و آلودگی ها و کثیفی ها و یا آرایش پوست صورت خود را پاک خواهند کرد . سپس پوست صورت خود را با آب سرد می شویند تا هم باقیمانده مواد از روی سطح پوستشان پاک شود و هم منافذ پوستشان کوچکتر شود .

حتما قبل از خواب پوست صورت خود را مرطوب کنید :

پس از شستشوی پوست در آخر شب ، قبل از خواب حتما از مرطوب کننده ای فوق العاده عالی و آبرسان جهت نرمی ، لطافت و رفع خشکی پوست خود استفاده نمایید . همان طور که در بالا اشاره کردیم استفاده از محصولات مراقبتی پوست ، از جمله ماسک ورقه ای آبرسان ، ماسک ورق طلا ، سرم طلا آبرسان ، تاثیر گذاری بسیار بالایی در جهت رفع خشکی و دهیتراتگی پوست ، از بین بردن خشکی و چین و چروک های پوستی و سلامت و زیبایی پوست خواهد داشت .

فروش ویژه ماسک ورقه ای طلا 24 عیار ایتالیایی manetti

فروش ویژه ماسک ورقه ای طلا 24 عیار ایتالیایی مانتی manetti

استفاده از لایه بردارهای پوستی :

لایه بردارها موجب از بین بردن سلول های مرده پوست و بازسازی و ترمیم مجدد سلول های پوستی می شود . لایه بردارها دونوع هستند ، دستگاه میکرودرم لایه بردار خانگی یا همان دستگاه میکرودرم خانگی و یا کرم های لایه بردار خانگی .

دستگاه میکرودرم خانگی ، دستگاهی فوق العاده عالی در جهت لایه برداری لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست ، رفع جوش های سرسیاه می باشد .

همیشه آرایش طبیعی و محو داشته باشید :

زیبایی باید طبیعی باشد . آرایش غلیظ نباید انتخاب روزانه و همیشگی شما باشد . همچنین استفاده از مرطوب کننده هایسرشار از هیالورونیک اسید ، برای زیرستز آرایش شما بسیار ضروری می باشد . کرم مرطوب کننده بیوآکوا سرشار از هیالورونیک اسید در جهت رفع خشکی و از بین بردن چین و چروک های پوستی ،به عنوان کرمی بسیار سبک ،بدون چربی اضافه، زیر سازی فوق العاده عالی در جهت زیر ساز آرایش روزانه شما می باشد . استفاده ار ریملی طبیعی و رژ لب هایی لایت نیز می تواند برای شما یک انتخاب هوشمندانه باشد .

ماسک سرم جوان ساز پوست لانبناLANBENA

ماسک سرم جوان ساز پوست لانبناLANBENA

از عمل های جراحی جهت کشیدن پوست خود استفاده نکنید :

زنان کره ای معتقد هستند که کشیدن پوست با بهره گیری از روش های طبیعی و استفاده از دسنگاه لیفت و جوان سازی پوست ، به همراه ماسک ورقه ای آبرسان و لیفتینگ پوست ، روشی امن و غیر تهاجمی جهت از بین بردن چین و چروک های پوستی و افزایش جریان گردش خون می باشد جهت هر چه مستحکم تر کردن بافت های پوست .

دستگاه لیفتینگ پوست ، به همراه انواع ماساژور صورت با بهره گیری از امواج رادیوفرکانسی ، امواج اولتراسونیک و ویبره و گرمایی که این دستگاه ها دارند ، از بروز چین و چروک های جدید و همچنین افتادگی و شلی و همچنین پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و پوست شما همیشه زیبا و شاد و جوان خواهد بود .

سخن آخر در خصوص روش های مراقبتی پوست:

اگر همیشه مراقب پوست خود باشید و از مواد مغذی و آبرسان طبیعی به همراه انواع دستگاه لیفتینگ غیر تهاجمی در جهت جلوگیری از مشکلات پوستی استفاده نمایید ، سالیان سال نیاز به مراجعه به سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست نداشته و در هزینه و وقت خود صرفه جویی نمایید . در این مقاله قصد داشتیم شما را با روش های مراقبت از پوست به سبک زنان کره ای آشنا کینم .

خرید محصولات مراقبتی پوست از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات خود را از جمله دستگاه لیفت و جوانسازی پوست ، انواع ماساژور صورت ، دستگاه جذب مواد مغذی به لایه های اپیدرم پوست می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق واتس اپ ،وب سایت و اینستاگرام در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید