preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

فواید درمانی میکرودرم ابریژن با دستگاه میکرودرم

میکرودرم Dermabrasion روش درمانی غیر تهاجمی در جهت لیفت و جوان سازی پوست (Resurfacing) ، مناسب برای نواحی صورت و بدن می باشد . در واقع دستگاه میرکودرم ابریژن در درجه اول لایه شاخی پوست تحت تاثیر قرار می گیرد .. لایه‌ی شاخی پوست در واقع همان سلول‌های مرده و آسیب دیده‌ای پوست صورت و بدن می باشند که با حذف‌شان و تولید سلول های جدید شفافیت و شادابی به پوست بینار باز خواهد گشت. این روش درمانی کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی باعث بازسازی و ترمیم مجدد سلول های مرده پوست می شود . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با فواید درمانی میکرودرم ابریژن با دستگاه میکرودرم آشنا شوید .

کاربرد درمانی میکرودرم ابریژن برای پوست :

  • لایه برداری ملایم پوست و بازساز مجدد پوست
  • بهبود زخم‌های به جا مانده از جوش و آکنه
  • یکدست کردن رنگ پوست و درمان لکه‌های تیره (هایپرپیگمنتیشن)
  • رفع لکه‌های ناشی از آفتاب (ملاسما)
  • از بین بردن جای جوش ، جوش های سرسیاه
  • رفع حالت کدری و خستگی پوست
  • آماده سازی پوست برای جذب سریع مواد مغذی به لایه های اپیدرم پوست
  • از بین بردن چربی اضافه پوست
  • حذف چین و چروک های پوستی و خطوط
  • تغذیه رسانی پوست

عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن :

روش درمانی میکرودرم ابریژن با دستگاه میکرودرم ابریژن ، در درجه اول لایه برداری فیزیکی و غیر تهاجمی پوست با بهره گیری از ذرات کریستالی انجام خواهد شد . معمولا دستگاه میکرودرم ابریژن دارای وکیوم و یا مکشی است که پس از لایه برداری ، سلول های پوستی کنده شده از سطح پوست را جمع آوری می کند . نتایج درمان میکرودرم ابریژن با دستگاه میکرودرم به گونه ای است که پس از اولین جلسه درمانی ، شخص شاهد نتایج شگفت انگیز این روش درمانی روی سطح پوست صورت و بدن خود خواهد بود .

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن :

عوارض درمانی میکرودرم ابریژن با دستگاه میکرودرم برای پوست :

تا به حال توسط هیچ پزشک و یا هیچ متخصص پوستی عوارضی جهت پاکسازی و جوان سازی پوست با دستگاه میکرونیدلینگ گزارش داده نشده است . تنها عوارض کار با دستگاه میکرودرم ممکن است کمی سوزش پوست ، قرمزی و نهایتا ، کمی جوش ، پوسته پوسته شدن باشد ، نه بیشتر
روش های مراقبتی پوست بعد از کار با دستگاه میکرودرم ابریژن :
1- به هیچ عنوان پس از انجام کار با دستگاه میکرودرم مدام به پوست خود دست نزنید .
2- پوست خود را تمیز و پاکیزه نگه دارید .
3- حمام طولانی مدت به خصوص با آب گرم برای پوست شما بسیار مضر است .
4-از ورزش زیاد که منجر به تعرق شود بپرهیزید .
5- نور مستقیم آفتاب برای 2 هفته به شدت برای شما مضر است .
6-تا چند روز آرایش نکنید
7- شوینده های قوی ، داروهیا قوی و ضد اکنه و کرم های مرطوب کننده معطر برای پوست شما تا چند روز (حدودا 5 روز) شما ضرر دارد .
8-اگر نیاز بود می‌تواند از کمپرس سرد استفاده کنید،
9- از شوینده‌ی ملایمی که پزشک یا متخصص پوست برای شما در نظر گرفته است ، استفاده نمایید .
10-اگر دارو، کرم یا سرم درمانی خاصی برایتان تجویز شده برطبق دستور پزشک مصرف نمایید.
11- لایه بردارهای مختلف رتینول‌ها و رتینوئیدها پس از انجام کار با دستگاه میکرودرم ابریژن به هیچ عنوان نباید روی سطح پوست صورت شما قرار بگیرند .

چه کسانی می توانند با دستگاه میکرودرم ابریژن کار کنند ؟

استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی ، نیاز به تبهر داشته و فقط پزشک و تکنسین پوست که دوره لازمه را گذرانده است می تواند از این دستگاه استفاده نماید . اما استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی با میزان مناسب لایه برداری غیر تهاجمی پوست برای شما به عنوان یک کاربر خانگی کاملا بی خطر بوده و شما با بهره گیری از این دستگاه می توانید از شر آلودگی ها و کثیفی های نشسته روی سطح پوست ، از جمله جوش های سرسیاه ، چربی های اضافه و … رها شوید .

ماندگاری نتایج کار با دستگاه میکرودرم ابریژن :

تمامی کارهای انجام شده جهت از بین بردن مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی اعم از تزریق ژل ، بوتاکس ، جوان سازی و پاکسازی پوست با دستگاه های مختلف از جمله دستگاه میکرودرم ابریژن ، حدودا 3 الی 6 ماه دوام دارد . جهت بهبود مشکلات پوستی و جلوگیری از پیری زودرس پوست  و داشتن پوستی سالم و شاداب بدون نیاز به عمل های جراحی گران قیمت ، استفاده از روش های درمانی امن و غیر تهاجمی مانند دستگاه میکرودرم به شدت توصیه شده است .

تعداد جلسات کار با دستگاه میکرودرم ابریژن :

جهت کار با دستگاه میکرودرم اگر از دستگاه میکرودرم ابیژن خانگی استفاده می نمایید ، بهتر است هفته ای دو بار از این دستگاه جهت از بین بردن مشکلات پوستی و همچنین پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده نمایید .

اما اگر در کلینیک های تخصصی پوست و مو و همچنین سالن های زیبایی پوست ، از روش درمانی میکرودرم ابریژن با دستگاه میکرودرم الماسی سالنی استفاده می نمایید ، بین 2 الی 3 هفته می توانید بین تعداد جلسات درمانی خود فاصله قرار دهید .

خرید و فواید درمانی میکرودرم ابریژن با دستگاه میکرودرم  :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا و قیمتی بسیار رقابتی ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکرودرم ، خرید میکرودرم ابریژن ، خرید دستگاه میکرودرم سالنی ، قیمت و خرید دستگاه میکرودرم الماسی ، قیمت و خرید دستگاه میکرودرم خانگی لطفا با همکاران ما در واحد فروش از طریق وب سایت ، واتس اپ ، اینستاگرام TEBSKIN و تماس تلفنی با شمره 02128426730 در ارتباط باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید