preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

مواد دستگاه پلاژن – قرص پلاژن

همه چیز درباره قرص پلاژن و عملکرد آن – مواد دستگاه پلاژن – قرص پلاژن :

امروز قصد داریم در مواد دستگاه پلاژن – قرص پلاژن در جهت پلاژن تراپی پوست با بهره گیری از قرص پلاژن صحبت کنیم . قرص پلاژن که آن را با نام کیت پلاژن نیز می شناسند ، محصولی فوق العاده عالی در جهت لیفت و جوان سازی پوست ، از بین بردن چین و چروک های پوستی ، تغذیه رسانی فوق العاده عالی پوست و … می باشد که البته به همراه دستگاه پلاژن مورد استفاده قرار می گیرد .

انواع قرص پلاژن :

1- قرص پلاژن 100 درصد اورجینال Nee Revive Kit

مشخصات خرید و قیمت کیت پلاژن NeeRevive Kit

مشخصات خرید و قیمت کیت پلاژن NeeRevive Kit

2- قرص پلاژن 100 درصد اورجینال Nee Bright Kit

مشخصات خرید و قیمت کیت پلاژن NeeBrlght Kit

مشخصات خرید و قیمت کیت پلاژن NeeBrlght Kit

قرص پلاژن pollagen به همراه دستگاه پلاژن جهت پلازن تراپی پوست ، با نفوذ به لایه های اپیدرم پوست موجب از بین رفتن افتادگی و شلی پوست شده ، و جوان سازی و از بین بردن لایه های مرده پوست و همچنین چین و چروک های پوستی ، استحکام و مقاومت بالای پوست ، تغذیه رسانی پوست جهت بازسازی مجدد و تولید سلول های جدید برای پوست از مهم ترین ویژگی های خرید قرص پلاژن به حساب می آید .

مواد تشکیل دهنده قرص پلاژن pollagen :

قرص پلاژن شامل مواد بسیار عالی جهت تغذیه رسانی ، آبرسانی ، ترمیم و جوان سازی پوست می باشد . این مواد شامل پیتیدها ، هیالورونیک اسید و رتینول می باشد . قرص پلاژن به همراه ژل پلاژن و کپسوژن جهت کار با دستگاه پلاژن جهت لیفت و جوان سازی پوست در اولین جلسه درمانی خواهد شد .

کپسوژن موجب لایه برداری غیر تهاجمی پوست شده و این در نهایت پس از لایه برداری مواد مغذی به خوبی جذب لایه های اپیدرم پوست می شود .

پک کامل قرص پلاژن :

همان طور که در بالا اشاره کردیم، پک کلاژن شامل مواد مغذی و آبرسان جهت از بین بردن چین و چروک های عمیق پوستی ، افزایش شادابی  درخشندگی پوست ، تقویت پوست ، تغذیه رسانی فوق العاده بالا جهت سلامت و جوان سازی پوست می شود . پک مواد پلاژن شامل کیت پلاژن نئو برایت nee bright و نئو ریوایو nee revive و همچنین کپسوژن می باشد .

پلاژن تراپی پوست با مواد دستگاه پلاژن – قرص پلاژن :

پلاژن تراپی پوست به همراه دستگاه پلاژن Pollagen و همچنین قرص پلاژن ، با بهره گیری از امواج اولتراسوند در این دهه اخیر توجه بسیاری از پزشکان و متخصصین پوست را در جهت لیفت آنی و از بین بردن افتادگی و شلی پوست به خود جلب کرده است ، به طوری که پس از پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن و بهره گیری از مواد مصرفی مانند قرص پلاژن ، بیمار در اولین جلسه درمانی شاهد نتایج بسیار عالی و شگفت انگیز روی سطح پوست صورت خود می باشد .

خرید مواد دستگاه پلاژن – قرص پلاژن از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و دستگاه های خود را با تضمین اصالت کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمتی رقابتی ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه پلاژن ، قیمت و خرید قرص پلاژن ، قیمت و خرید دستگاه هایفو ، قیمت و خرید دستگاه هیالورون پن و … با همکاران ما در واحد فروش از طریق تماس تلفنی ، واتس اپ ، وب سایت و اینستاگرام tebskin در ارتباط باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید