سلامت و زیبایی پوست

مزایا و معایب استفاده از دستگاه نور درمانی

دستگاه نور درمانی پوست ، دستگاهی فوق العاده عالی جهت از بین بردن مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی اعم از لکه های پوستی ، چین و چروک ها ، از بین بردن جای آکنه و لکه های ناشی از دوران بارداری ، لکه های ناشی از افزایش سن در دوران میان سالی ، از بین بردن خطوط عمیق و سطحی در نواحی صورت ، با کمک لامپ نوردرمانی در رنگ های مختلف با عملکرد های متفاوت می باشد . در این مقاله قصد داریم شما را با مزایا و معایب استفاده از دستگاه نور درمانی و همچنین انواع دستگاه نوردرمانی آشنا کنیم ، لطفا با طب اسکین همراه باشید .

انواع دستگاه نوردرمانی :

  1.  دستگاه نور درمانی خانگی
  2.  دستگاه نور درمانی کلینیکی
  3.  دستگاه نور درمانی بیمارستانی
  4. ماسک ال ای دی نوردرمانی
  5.  دستگاه ماساژور نور درمانی
  6.  انواع تونل نور درمانی

عملکرد اصلی دستگاه نور درمانی برای پوست :

  • جوان سازی و لیفت پوست
  • از بین بردن افتادگی و شلی پوست
  • کلاژن سازی پوست
  • جلوگیری از شلی و افتادپی پوست
  • جلوگیری از بروز چین و چروک های جدید برای پوست
  • از بین بردن لکه های پوستی اعم از لکه های دروان بارداری
  • از بین بردن و رفع اگزما و آکنه های پوستی
  • تغذیه رسانی پوست
  • افزایش جریان گردش خون
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوسن
  • افزایش متابولیسم پوست

نوردرمانی صورت با بهره گیری از دستگاه نور درمانی روشی کاملا غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی در جهت پاکسازی و بازسازی و همچنین ترمیم پوست آسیب دیده ، رفع لکه های پوستی اعم از جای زخم ، لکه های قهوه ای ، اگزما و رفع جای آکنه های پوستی ، از بین بردن لکه های بارداری و … می باشد . در واقع نوردرمانی صورت نه تنها هیچ گونه آسیبی روی سطح پوست ایجاد نمی کند ، بلکه تنوع محصول در خرید دستگاه نوردرمانی جهت نوردرمانی صورت به گونه ای است که شما می توانید به عنوان یک کاربر خانگی از این دستگاه جهت لیفت و جوان سازی پوست و همچنین طراوت و شادابی پوست استفاده نمایید .

لامپ نوردرمانی :

لامپ نوردرمانی در دستگاه نوردرمانی شامل چندین نور ال ای دی LED با عملکرد های متفاوت جهت لیفت ، جذب سریع مواد مغذی به لایه های اپیدرم پوست ، جوان سازی پوست ، رفع لکه های پوستی ، افزایش جریان گردش خون ، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و پاکسازی و کوچک کردن منافذ باز پوست می باشد .

دستگاه نور درمانی خانگی و نور درمانی کلینیکی :

دستگاه نور درمانی خانگی با قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسان ،انتخابی بسیار عالی برای کاربران خانگی جهت لیفتینگ و تغذیه رسانی پوست می باشد . اگر بخواهیم مزایا و معایب استفاده از دستگاه نور درمانی آن هم از نوع کلینیکی بگوییم ، باید اشاره داشته باشیم که این روش درماتی هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد .
دستگاه نور درمانی کلینیکی و بیمارستانی در کلینیک های تخصصی پوست و بیمارستان هایی از جمله بیمارستان عرفان و بیمارستان رازی که خدمات پاکسازی و جوان سازی پوست را انجام می دهند ، مورد استفاده قرار می گیرد .

دستگاه جوان ساز نوردرمانی با نورهای LED

دستگاه جوان ساز نوردرمانی با نورهای LED

نور درمانی برای اگزما :

از مهم ترین ویژگی های قیمت و خرید دستگاه نور درمانی ، رفع اگزماهای پوستی به صورت کاملا بی خطر ، دون درد ، بدون ایجاد برش روی پوست صورت می باشد . نوردرمانی برای اگزما در واقع روشی امن و عالی جهت سلامت و هر چه زیباتر شدن پوست می باشد . در این مقاله تمام هدف ما آشنایی شما با  مزایا و معایب استفاده از دستگاه نور درمانی می باشد ، اما خوب خوشبختانه این روش درمانی ، روشی امن جهت بهبود کیفیت پوست و رفع اگزماهای پوستی بوده و خداروشکر هیچ گونه عوارض حانبی به همراه نداشته و نخواهد داشت ، البته شایان ذکر است که ممکن است پس از هر جلسه کار با دستگاه نور درمانی پوست صورت کمی قرمز شود ، که خوب این مشکل پس از چندین ساعت نیز از بین خواهد رفت .

هزینه نور درمانی در بیمارستان ها و کلینیک ها :

هزینه نوردرمانی در بیمارستان ها و کلینیک ها و مراکز زیبایی پوست از جمله مرکز زیبایی بلور بسته به نوع دستگاه ، پزشک متخصص و Skin Care و التبه مهارت آن ها ، منظقه کلینیک و بیمارستان و نوع خدمات دهی آن ها کاملا متفاوت است . البته بسته به نوع مشکلات پوستی شما ، تعداد جلسات و قیمت هر جلسه نوردرمانی نیز متفاوت است ، اما باید توجه داشته باشید که مکان انی را جهت پاکسازی پوست خود با دستگاه نوردرمانی انتخاب کنید ، یا می توانید خودتان در منزل با بهره گیری از دستگاه نوردرمانی مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی خود را برطرف سازید .
نور درمانی صورت در واقع یکی از مهم ترین عوامل جوان سازی و زیبایی پوست به حساب می آید . با بهره گیری از دستگاه نور درمانی جهت نوردرمانی صورت پس از یک الی دو ماه شاهد نتایج شگفت انگیز این روش درمانی روی سطح پوست صورت خود خواهید بود .

قیمت هر جلسه نوردرمانی :

مقرون به صرفه ترین حالت ممکن برای شما به عنوان یک کاربر خانگی ، خرید دستگاه نور درمانی و استفاده از آن برای همه افراد خانواده می باشد . اگر مشکلات پوستی شما تا حدی است که دستگاه نور درمانی خانگی قادر به رفع و از بین بردن این مشکلات نیست ، شما ناچارا باید به یک کلینیک یا مرکز زیبایی پوست مراجعه نمایید . قیمت هر جلسه نوردرمانی همان طور که در بالا اشاره کردیم بسته به نوع مشکل پوستی شما متفاوت است . اما اگر قصد دارید از مشکلات پوستی خود بیشتر آگاهی داشته باشید می توانید از پزشک معالج خود درخواست کنید که میزان مشکلات پوستی شما را با با بهره گیری از دستگاه آنالیز پوست بررسی کند .
مرکز زیبایی بلور واقع در مجتمع مجتمع رویال سعادت آباد ، مجهز به انواع دستگاه نور درمانی کلینیکی و انواع دستگاه آنالیزور پوست می باشد .

دستگاه-ار-اف-2020-نور-درمانی

دستگاه-ار-اف-2020-نور-درمانی

آنالیز پوست صورت با بهره گیری از دستگاه آنالیزور پوست در مرکز زیبایی بلور ، بدون هیچ گونه هزینه درمانی انجام می شود و بیمار می تواند میزان مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی را به خوبی مشاهده کرده و در مدت زمان درمان ، نتایج بهبودی پوست خود را به خوبی مشاهده نماید .

قیمت دستگاه نور درمانی خانگی :

قیمت دستگاه نور درمانی خانگی نسبت به عملکرد فوق العاده عالی آن بسیار عالی و مقرون به صرفه می باشد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه نوردرمای خانگی می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق وب سایت ، واتس اپ ، تماس تلفنی و اینستاگرام tebskin در ارتباط باشید .

قیمت دستگاه نور درمانی کلینیکی :

قیمت دستگاه نور درمانی کلینیکی بسته به نوع آن اعم از تونل نوردرمانی ، استند نور درمانی و … متفاوت است ، جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه نوردرمانی خانگی می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق وب سایت ، واتس اپ ، تماس تلفنی و اینستاگرام tebskin در ارتباط باشید .

جوان سازی پوست با دستگاه نوردرمانی

جوان سازی پوست با دستگاه نوردرمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *