سلامت و زیبایی پوست

همه چیز درباره میکرودرم ابریژن

عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی و خانگی روی پوست :

دستگاه میکرودرم ابریژن دستگاهی فوق العاده عالی ، کاربردی و کاملا غیر تهاجمی در خصوص پاک سازی و جوان سازی پوست ، از بین بردن سلول ها و لایه های مرده پوست به صورت کاملا تخصصی و غیر تهاجمی بدون آسیب به لایه های اپیدرم پوست ، تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین ، افزایش جریان گردش خون در نواحی مختلف پوست صورت می شود . در این مقاله قصد داریم شما را با همه چیز درباره میکرودرم ابریژن آشنا کنیم ، با ما همراه باشید .

شاید برای خرید دستگاه میکرودرم هنوز مردد باشید و سوال هایی ذهن شما را مشغول کند ، در این مقاله قصد داریم شما را با سوالاتی در خصوص عملکردو مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکرودرم ، اعم از میکرودم خانگی و میکرودرم کلینیکی آشنا کنیم

1- آیا دستگاه میکرودرم تاثیری روی جوان سازی پوست به همراه دارد ؟

باید بگوییمک بله ، دستگه میکرودرم از خانواده میرکرودرم ابریژن تاثیر به سزایی در جوان سازی و شادابی پوست به همراه دارد ، تاثیرات این دستگاه در چندین جلسه درمانی به وضوح قابل مشاهده بوده و شما به راحتی می توانید شاهد نتایج شگفت انگیز آن روی سطح پوست خود باشید .

در واقع با بهره گیری از دستگاه میکرودرم ابریژن می توانید پوستی شاداب ، شفاف ، روشن و کشیده داشته باشید ، با سلول های مرده پوست خود خداحافظی کرده و پوستتان را به صورت کاملا غیر تهاجیم لایه برداری کنید .

سایش پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن کمک می کند تا تمام آلودگی ها ، کثیفی ها ، لکه ها ، جای اسکار و آکنه از روی پوست صورت شما محو شده و شما پوستی صاف و یکدست داشته باشید .

افزایش جریان گردش خون با بهره گیری از دستگاه میکرودرم کمک می کند تا پوست صورت برای تولید کلاژن و الاستین تحریک شده ، افتادگی و شلی پوست از بین برود و چین و چروک های پوستی نیز کاهش یابد .

2- دستگاه میکرودرم ابریژن از چه سالی مورد توجه متخصصین پوست قرار گرفت ؟

دستگاه میکرودرم ابریژن و روش درمانی میکرودرم ابریژن از سال 1985 در کشور ایتالیا جهت پاکسازی و جوانسازی پوست مورد توجه پزشکان قرار گرفت و پس از سال ها در سایر کشورهای اروپایی و آسیایی این روش درمانی بسیار مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که از این مدل دستگاه در مدل میکرودرم خانگی مورد برای کاربران خانگی تهیه و تولید می شود .

آیا میکرودرم ابریژن واقعا موجب شادابی پوست می شود ؟

دستگاه میکرودرم با بهره گیری از روش درمانی میکرودرم ابریژن دارای سری هایی از نوع کریستال ظریف از جنس اکسید آلومینیوم می باشد که آن را معمولا با نام میکرودرم الماسی می شناسند . دستگاه میکرودرم الماسی با فشار تنظیم شده به آرامی سطح پوست صورت را در لایه های فوقانی می تراشد ، ناگفته نماند میکرودرم ابریژن دارای مکشی است که باعث جمع شدن کریستال ها و همچنین افزایش جریان خون در سطح پوست شده و در نهایت فعال شدن سلول‌های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می‌شود.

نظر متخصصین پوست درباره روش درمانی میکرودرم ابریژن با دستگاه میکرودرم چیست ؟

متخصصین پوست از دستگاه میکرودرم جهت از بین بردن جای جوش ، از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید و همچنین لایه برداری ملایم پوست استفاده می کنند .

اگر بخواهیم همه چیز درباره میکرودرم ابریژن را به طور واضح و شفاف بگوییم درمان جوشگاه‌های (اسکار) آکنه و آبله‌مرغان نیز با بهره گیری از دستگاه میکرودرم به خوبی صورت می پذیرد البته ناگفته نماند جوشگاه‌های زخم و اسکارها نباید زیاد عمیق باشد و اغلب بر حسب نوع اسکارو محل و عمق آن به چند جلسه درمان هفتگی نیاز دارد. در ترمیم جوشگاه‌های سوختگی نیز می‌توان از این روش درمانی استفاده نمود .

از بین بردن چین و چروک های پوستی با دستگاه میکرودرم ابریژن :

با بهره گیری از دستگاه میکرودرم میتوان چین و چروک های سطحی و کم عمق پوست را از بین برد . در چند جلسه درمانی می توان با استفاده از میکرودرم به درمان چین و چروک های پوستی پرداخت ، در کلینیک های تخصصی پوست از جمله مرکز زیبایی بلور ، پزشکان و متخصصین پوست با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز با استفاده از دستگاه آنالیزور پوست میزان چین و چروک های پوستی را محاسبه کرده و تعداد جلسات درمانی بیمار را مشخص می کنند .

چین و چروک ها و خطوط عمیق روی سطح پوست با دستگاه میکرودرم پس از چندین جلسه درمانی کم رنگ تر شده و بافت و قوام پوست نیز بهتر خواهد شد .

از بین بردن لک‌های پیری و حاملگی با بهره گیری از دستگاه میکرودرم ؟

لکه های ناشی از آفتاب سوختکی و حاملگی به خصوص در پوست های روشن ، با دستگاه میکرودرم قابل درمان است . اصلا مهم ترین عملکرد دستگاه میکرودرم ابریژن کم رنگ و محو کردن لکه های پوستی به خصوص لکه های دروران حاملگی است ، به خصوص اگر در حین درمان حتما از داروهای لکه بر استفاده شود . بررسی‌های اخیری که روی میکرودرم ابریژن انجام شده، نشان‌دهنده افزایش ۲۰ برابری نفوذ ویتامین C پس از یک جلسه درمان است.

این اثر دستگاه میکرودرم در لک‌هایی که قبلا با درمان‌های ضدلک بهبود نیافته‌اند مشهودتر است.
همچنین در درمان ترک‌های پوست در زمان حاملگی یا چاقی و بلوغ می‌توان از این روش استفاده کرد که البته خیلی خوب به درمان پاسخ نمی‌دهد.

میکرودرم ابریژن می‌تواند کاری برای درمان منافذ پوستی بکند؟

منافذ باز پوست یکی از عمده ترین مشکلات پوستی در خانم ها  آقایون می باشد ، با بهره گیری از دستگاه میکرودرم ابریژن می توانیم در مرحله اول درمان ، این منافذ را از آلودگی ها و کثیفی ها پاکسازی کرده و در مرحله دوم درمان این منافذ را کوچک و به مرور محو می شود .
پس از چند جلسه درمان با دستگاه میکرودرم ،بافت پوست مستحکم تر شده و منافذ از بین می رود، همچنین میکرودرم ابریژن درمانی بسیار عالی برای برطرف کردن جای خالکوبی و تاتو می باشد .

روش کار دستگاه میکرودرم چگونه است؟

جهت استفاده از دستگاه میکرودرم چه از نوع میکرودرم خانگی و چه میکرودرم سالنی باید مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید .

  1. اول از همه پوست خود را تمیز شسته و با حوله ای نرم خشک کنید .
  2.  بسته به نوع دستگاه اگر یمکرودرم خانگی استفاده می کنید در هفته یک بار از دستگاه استفاده کنید ، در کلینیک ها نیز بسته به نظر پزشک تعداد جلسات متغییر است .
  3. سایش پوست در جهات گوناگون و روی قسمت‌های متعدد انجام می‌شود.
  4. زمان لازم حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در صورت و ۲۰ دقیقه در گردن به طول است.
  5. پس از خاتمه درمان، صورت پاک و سپس شسته می‌شود.
  6. یک کرم قابض (مثل اکسیددوزنگ یا کالامین) به محل مالیده می‌شود.
  7. به جز مصرف ضدآفتاب مراقبت خاصی پس از درمان لازم نیست و این روش برای افرادی که کار می‌کنند، مناسب است.
  8. تعداد درمان برحسب تمایل بیمار قابل تغییر است.

خرید دستگاه میکرودرم از طب اسکین :

در این مقاله قصد داشیتم شما را با همه چیز درباره میکرودرم ابریژن و همه چیز درباره دستگاه میکرودرم آشنا کنیم .لطفا جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکرودرم ، قیمت و خرید دستگاه میکرودرم سالنی و خرید و قیمت دستگاه میکرودرم خانگی با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *