preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

لاغری به روش pss

لاغری به روش pss

در روش لاغری PSS قوانین و مقرراتی وجود دارد، فقط باید غذاهای کم کالری به مدت سه روز مصرف شود. پس از 72 ساعت، فرد می تواند غذای معمولی بخورد و زندگی خود را از سر بگیرد. رژیم لاغری PSS تاثیر زیادی بر سرعت متابولیسم و ​​تجزیه چربی دارد. در این مقاله این روند لاغری به روشی منحصر به فرد و نتایج آن برای شما توضیح داده شده است.

رژیم لاغری pss چیست؟

سیستم لاغری PSS بهترین رژیم لاغری محسوب می شود که شرایط را برای لاغری و کاهش وزن شما فراهم می کند. در این فرآیند، تاکید بر خوردن غذاهای کامل و فرآوری نشده و پرهیز از چربی های ناسالم و نوشیدنی های شیرین است. این رژیم لاغری نسبت به سایر رژیم ها دارای مواد مغذی بیشتر و کالری کمتری است.این رژیم کم کالری و مغذی تر از غذاهایی است که شامل غذاهای فرآوری شده است. این روش بر اهمیت تغذیه آگاهانه و توجه به سیگنال های بدن مبنی بر گرسنگی و سیری تاکید دارد. به همین دلیل به جلوگیری از پرخوری که یکی از عوامل چاقی است کمک می کند. اگرچه این روش کاهش وزن یک روش تغذیه سالم است، اما بدانید که این یک حرکت جادویی برای کاهش وزن نیست. برای دستیابی به اهداف سلامتی خود باید صبور باشید و به برنامه ورزشی و رژیم غذایی خود متعهد باشید.

لاغری به روش pss چیست

به این ترتیب باید به گرسنگی و سیری خود توجه کنید و خوب غذا بخورید. شما باید در رژیم لاغری pss از پرخوری پرهیز کنید که دلیل اصلی افزایش وزن شماست. در طول این رژیم باید مراقب ورزش و رژیم غذایی خود باشید. با این رژیم فوق العاده می توانید در حدود یک هفته 4 کیلو وزن کم کنید. در این نوع رژیم باید مصرف کربوهیدرات ها و چربی ها را کاهش دهید و پروتئین زیادی مصرف کنید. فرآیند pss به عنوان یکی از سریع ترین راه های مرگ در جهان شناخته می شود. حتی اگر گفته می شود رژیم کاهش وزن باعث کاهش وزن سریع شما می شود، باید مراقب باشید زیرا ممکن است این رژیم برای برخی افراد مناسب نباشد. برای رعایت رژیم لاغری PSS از قبل با یک مربی ورزشی یا متخصص تغذیه مشورت کنید. در سه روز اول، بهتر است حدود 1000 تا 1400 کالری در روز مصرف کنید. در بین رژیم های لاغری با کالری کم، روش لاغری PSS بهترین انتخاب است.

مواد غذایی مورد مصرف در روش pss

در این رژیم کاهش وزن موثر از غذاهای چربی سوز و کم کالری استفاده خواهد شد، این غذاها تا حدودی چربی، پروتئین و کربوهیدرات بدن را تامین می کنند.

خوردن غذاهای کم کالری و این رژیم باعث کاهش گرسنگی و احساس سیری می شود. برخی از غذاهایی که برای مصرف در فرآیند لاغری PSS مناسب هستند عبارتند از: چای، قهوه، گریپ فروت، موز، سیب، نان مغذی، کره بادام زمینی، تخم مرغ، ماهی تن، هات داگ، گوشت، لوبیا سبز، بستنی وانیلی، کلم بروکلی و هویج

فواید رژیم لاغری pss

​​​​​​فواید رژیم لاغری pss

کاهش وزن در زمان کمتر

کسانی که می خواهند به سبب این رژیم لاغری هر چه سریعتر به اندام خود بازگردند باید تحت نظر یک پزشک حرفه ای باشند. یک مربی یا متخصص تغذیه ابتدا به پارامترهای بدن یک فرد نگاه می کند و در مورد یک بازه زمانی مشخص برای کاهش وزن تصمیم می گیرد.

دستورالعمل ها ساده هستند

با روش رژیمی لاغری pss  می توانید راحت ترین رژیم غذایی را برای هر وعده غذایی تهیه کنید. وعده های غذایی کم کالری با استفاده از این روش ساده پخت و پز و بهترین روش برای افراد فعال.

رژیم غذایی ساده و قابل تحمل

در این نوع روش لاغری شما احساس ضعف، خستگی و گرسنگی نخواهید داشت و بهترین رژیم لاغری است که به بدن فشار نمی آورد. شما می توانید در سه روز اول سبزیجات و میوه جات بخورید و همچنین حبوبات و غلات بخورید تا مواد مغذی ضد گرسنگی به رژیم غذایی خود بدهید.

توده عضلانی را حفظ کنید

از آنجایی که سیستم لاغری PSS به جای سایر غذاها از غذاهای پروتئینی استفاده می کند، توده عضلانی شما حفظ می شود. با خوردن پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز، انرژی لازم برای کار روزانه و احساس سیری به شما داده می شود.

همچنین،برای مشاهده تمامی دستگاه های لاغری کلیک نمایید.

راه حل های مناسب برای لاغری pss

بسیاری از افراد به دلیل کاهش وزنی که این روش فراهم می کند، سعی می کنند از رژیم لاغری pss استفاده کنند تا در مدت زمان کوتاهی به اندام مورد نظر خود برسند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از این رژیم لاغری، بهتر است تمام مراحل زیر را به طور همزمان دنبال کنید که در زیر توضیح داده شده است:

ورزش مداوم

با انجام تمرینات قدرتی یا سرعتی با سیستم لاغری PSS می توانید سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید و بهترین نتیجه را بگیرید. وزن کسانی که به طور منظم ورزش می کنند و این نوع رژیم غذایی دائمی و ثابت می ماند. با این فعالیت های ورزشی استرس و اضطراب شما محو می شود. برای کاهش وزن و بهبود سلامتی خود، بهتر است شنا، پیاده روی و سایر ورزش ها را انجام دهید.

ورزش و لاغری pss

غذای سالم

در رژیم لاغری pss ابتدا از تمام غذاهای پرکالری پرهیز کنید و از غذاهای سالم و سرشار از ویتامین و مواد معدنی استفاده کنید. بهتر است سبزیجات، میوه ها و چربی های سالم مانند روغن زیتون را جایگزین غذاهای پرچرب کنید.

معایب رژیم لاغری pss

کمبود ویتامین در غذا

در این رژیم مصرف تمام ویتامین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها کاهش می یابد و پروتئین بیشتری مصرف می کنید، بنابراین کسانی که از کمبود ویتامین رنج می برند در این رژیم قوی تر خواهند بود.با مصرف انواع ویتامین ها و مواد غذایی سموم از بدن دفع شده و سلامت بدن را تضمین می کند. بنابراین در این رژیم باید تمام ویتامین ها و مکمل های لازم مصرف شود تا متابولیسم و ​​عملکرد بدن مختل نشود.

فشار خون بالا

غذاهای شور و غذاهای PSS مصرف می شود که می تواند فشار خون را افزایش دهد. هات داگ، پنیر و کره بادام زمینی موجود در این فرمول لاغری مملو از چربی اشباع شده و سرشار از نمک است. برای سلامتی خود در این دستور غذا از غذاهای فرآوری شده یا نمک استفاده نکنید.

قند خون افزایش می یابد

به جای خوردن بستنی وانیلی که قند خون را افزایش می دهد، بهتر است از ذرت یا میوه با طعم بهتر استفاده کنید.

لاغری به روش pss

آیا با وجود رژیم لاغری PSS می توان ورزش کرد؟

در طول 72 ساعت اول، زمانی که یک فرد کمتر از 1400 کالری در روز مصرف می کند، نمی تواند ورزش شدید انجام دهد. بنابراین توصیه می شود این رژیم را زیر نظر پزشک متخصص شروع کنید تا آسیبی به بدن شما وارد نشود. پزشک میزان متابولیسم و ​​ترکیب بدن شما را در نظر می گیرد و بهترین رژیم کاهش وزن را بر اساس آن توصیه می کند.
همچنین می توانید انرژی خود را برای فعالیت های ورزشی با گنجاندن مواد غذایی کم کالری و کاهش وزن سریع از طریق ورزش افزایش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید