سلامت و زیبایی پوست

مزایا و معایب هایفوتراپی

با بالا رفتن سن و کاهش تولید رشته های کلاژن ، همه ما شاهد پیدایش خطوط و چین و چروک ها و نشانه های پیری پوست روی سطح پوست صورت و بدن خو خواهیم بود ، استفاده از روش هایی مانند عمل های جراحی (که البته روش تهاجمی برای لیفت صورت و بدن به حساب می آید ) و یا استفاده از دستگاه های لیفت و جوان سازی پوست ، مانند دستگاه هایفو که با بهره گیری از امواج متمرکز جهت لیفت و جوان سازی پوست ، با قابلیت از بین بردن خطوط و چین و چروک های نواحی صورت و گردن و کارتریج هایی برای از بین بردن مشکلات پوستی ناحیه بدن دارد . با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایا و معایب هایفوتراپی آشنا شوید .
بارها و بارها در تک تک محصولات دستگاه هایفو و مقالات هایفو تراپی این موضوع را متذکر شده ایم که دستگاه های فو با بهره گیری از امواج اولتراسونیک ، یک روش درمانی بسیار عالی ، بدون خطر ، بدون نیاز به بیهوشی دوره نقاهت در جهت رفع مشکلات پوست صورت و بدن از سال 2008 در میان متخصصین پوست رواج پیدا کرده است . شایان ذکر است بدانید دستگاه هایفو دارای تاییده FDA امریکا را داشته و تا به امروز بیش از 1 میلیون بیمار پوستی با بهره گیری از این دستگاه با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه درمان شده اند .

تاثیر هایفوتراپی برای پوست :

هایفوتراپی با دستگاه هایفو روشی امن و غیر تهاجمی در خصوص از بین بردن خطوط و چین و چرک های نواحی پوست صورت و بدن و کشیدن پوست بدون نیاز به بی هوشی می باشد ، به این صورت که امواج اولترسونیک موجب سفت کرد ن بافت و کشیده شدن و در نهایت بالا رفتن پوست می شود . نحوه عملکرد هایفو تراپی با دستگاه هایفو به شرح زیر است :
1- امواج اولترسونیک به لایه های زیرین پوست تابیده شده و نفوذ می کنند .
2- این امواج بدون هیچ گونه ایجاد سوختگی در لایه های سطحی پوست موجب متمرکز شدن انرژی در لایه های زیرین و تحریک پوست برای تولید رشته های کلاژن شده و با تحریک سلول های پوستی موجب کشیده شدن پوست و کم رنگ کردن خطوط و چین و چروک ها و از بین بردن افتادگی و شلی پوست می شود .
پس تا به اینجا این مساله برای ما روشن شد که در مساله مزایا و معایب هایفوتراپی با دستگاه هایفو در واقع معایب و خطری پوست صورت و بدن بیمار را به هیچ عنوان تجریک نخواهد کرد .

مدت زمان جلسات هایفوتراپی با دستگاه هایفو :

هر جلسه هایفوتراپی برای بیمار حدود 30 الی 60 دقیقه به طول می انجامد . قبل از انجام کار با دستگاه های فو ، پزشک معالج می تواند با بهره گیری از دستگاه آنالیزور پوست ، میزان خطوط ، چین و چروک ها ، میزان افتادگی و شلی پوست و همچنین خشکی و دهیتراتگی پوست را آنالیز کرده و سپس تعداد جلسات درمانی را بر اساس میزان مشکلات پوستی مشخص نماید .

مدت زمان ماندگاری هایفو تراپی با دستگاه هایفو :

میزان ماندگاری عملیات هایفوتراپی با دستگاه هایفو ، بسته به میزان مشکلات پوستی ، نوع و قدرت دستگاهی که برای بیمار استفاده می شود ، اما به طور کلی اثرات شگفت انگیز دستگاه هایفو حدودا 2 سال روی سطح پوست بیمار قابل مشاهده می باشد .

مزایای هایفو تراپی با دستگاه هایفو نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست :

  1. غیر تهاجمی بودن این روش جهت لیفت و جوان سازی پوست
  2.  آسیب نرسیدن به سطح پوست و نداشتن عوارضی همچون سوختگی سطحی پوست و یا ایجاد لک بر روی آن
  3.  بی خطر بودن این روش به دلیل عدم نیاز به عمل جراحی.
  4.  دارای مادگاری و اثر طولانی مدت.
  5.  نتیجه آن سریع و فوری است و هیچگونه عارضه ای با خود به همراه ندارد.
  6.  هیچگونه درد و یا خونریزی با خود به همراه ندارد و در نتیجه بیمار نیاز به بستری نخواهد داشت.
  7.  نیاز نداشتن به مراقبت های خاص پس از هایفوتراپی و نبود دوره نقاهت.
  8.  بدلیل این که اشعه تابیده شده کاملا بی خطر و از نوع امواج صوتی است کاملا بی خطر می باشد.
  9. تعداد جلسات کم نسبت به سایر روش ها
  10.  ایجاد کلاژن در بافت ها
  11. قابل استفاده در نواحی مختلف صورت از جمله گردن ، چانه ، گونه ، غبغب ، پیشانی
  12.  این روش بر خلاف لیزر بر روی هر مدل پوستی قابل اجرا می باشد

موارد منع استفاده از انواع دستگاه هایفو :

در این مقاله تمام نیت ما شنایی شما با مزایا و معایب هایفوتراپی با توجه به اینکه روش درمانی جوان سازی و لیفت پوست صورت و بدن با دستگاه هایفو برای نواحی صورت و بدن هیچ گونه آسیبی به همراه ندارد ، اما استفاده از این دستگاه در موارد زیر جایز نمی باشد :

  •  تا 2 هفته بعد از تزریق بوتاکس نمی توان این روش را انجام داد.
  • زنان باردار و یا شیرده نباید از این روش استفاده نمایند.
  •  تا 6 ماه پس از تزریق ژل نمی توان از این روش استفاده کرد.
  •  مبتلایان به بیماری های پوستی که به موجب آن ترمیم پوست به کندی صورت می گیرد و یا اصلا صورت نمی گیرید مانند بیماری لوپوس نمی توانند از این روش استفاده نمایند.

معایب هایفوتراپی با دستگاه هایفو  :

تا به امروز هیچ شخصی از کار با دستگاه هایفو جهت لیفت و جوان سازی پوست خود پشیمان نشده یا شکایتی از عوارض جدی دستگاه هایفو نداشته است . تنها عمکلرد کمی ناراحت کننده این دستگاه در هنگام کار شاید کمی سوزش و گرما و در نهایت کمی قرمزی و یا التهاب بسیار خفیف پوست است که برای بعضی از پوست ها افاق می افتد ، که آن هم پس از چندین ساعت کاملا محو می شود .

خرید دستگاه هایفو از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی و سلامتی پوست ، تمامی دستگاه ها و تجهیزات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا و قیمتی بسیار رقابتی ارائه می دهد . این شرکت به عنوان نمایندگی اصلی فروش دستگاه هایفو ، محصولات هایفوتراپی را در مدل های مختلفی ارائه می دهد .
جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو HIFU ، قیمت و خرید دستگاه هایفو کلینیکی ، قیمت و خرید دستگاه هایفو خانگی ، قیمت و خرید دستگاه مینی هایفو Mini Hifu می توانید با مشاوران فروش ما از طریق وب سایت ، واتس اپ ، تماس تلفنی و اینستاگرام tebskin در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *