preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

نکاتی درباره دستگاه ار اف فرکشنال باید بدانید

نکاتی درباره دستگاه ار اف فرکشنال باید بدانید

نکاتی درباره دستگاه ار اف فرکشنال باید بدانید

نکاتی درباره دستگاه ار اف فرکشنال :فرکانس رادیویی برای مدت طولانی در زمینه های پزشکی و همچنین پوست و زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است. با پیشرفت تکنولوژی در طول زمان، ویژگی های جدیدی به روش اضافه شده است که آن را به روشی بسیار موثر تبدیل کرده است .

اولین مورد از این ویژگی های جدید، کسری شدن اپلیکیشن است. تفاوت این تکنیک در این است که نیروی اعمال شده از طریق بسیاری از نقاط کوچک در کنار هم به پوست نفوذ می کند، نه به عنوان یک کل. دستگاه های فرکانس رادیویی فرکشنال که از نسل دوم دستگاه های فرکانس رادیویی هستند نتایج مطمئن و مثبتی را ارائه می دهند .

فرکانس رادیویی چیست؟

فرکانس رادیویی، یک تکنیک درمانی که سال‌ها است به طور ایمن در پزشکی استفاده می‌شود، در سال‌های اخیر به طور مکرر در کاربردهای زیبایی‌شناسی مورد استفاده قرار گرفته است. با معرفی کاربردهای کسری، خطرات آن کاهش یافته و نتایج مثبت آن افزایش یافته است .

درباره میکرونیدلینگ فرکشنال Rf

میکرونیدلینگ فرکشنال RF INTRAcel یک درمان زیبایی کم تهاجمی است که تکنیک های مرسوم میکرونیدلینگ را با فناوری رادیوفرکانس متمرکز (RF) ترکیب می کند. این یک روش بسیار پیشرفته، ایمن و پیشرفته برای ارائه نتایج فوری و طولانی مدت است .

نکته مهم در مورد میکرونیدلینگ RF این است که چگونه می تواند به سرعت مشکلات پوستی مختلف را هم در صورت و هم در سراسر بدن درمان کند. و این شامل درمان شرایط چالش برانگیز مانند ملاسما می شود .

این درمان توسط دکتر فارول با استفاده از دستگاه INTRAcel دستی برای ارائه درمان عمیق سه لایه، با هدف قرار دادن مناطق مشکل خاص انجام می شود. این روش تنها حدود 40 دقیقه طول می کشد و نتایج مطلوب را با حداقل ناراحتی به همراه دارد .

 

درمان سوزن طلایی (FRM) (میکرون سوزن فرکشنال RF)

سوزن طلایی درپوش مخصوصی است که برای انتقال انرژی فرکانس رادیویی از نوک الکترودهای سوزنی شکل طراحی شده است. به این ترتیب ضمن انرژی بخشیدن به پوست در عمق مورد نظر، از سطح پوست و سایر نواحی محافظت می شود و ضمن حصول بهبود در ناحیه مورد نظر، از هرگونه اثرات منفی که ممکن است در نواحی دیگر رخ دهد، جلوگیری می شود .

جوانسازی سطحی پوست

تکنیک SRR از نوک الکترودی استفاده می کند که به داخل پوست نفوذ نمی کند و با پخش شدن باعث آسیب می شود. آسیب حرارتی در پوست تا عمق 0.3 میلی متر ایجاد می شود. پوست چند روز پس از عمل شروع به لایه برداری می کند و صاف تر و شاداب تر به نظر می رسد .

شبکه فرکشنال RF (GFR)

این برای ایجاد آسیب حرارتی در زیر پوست به شکل شبکه یا شبکه سیمی با انرژی فرکانس رادیویی تکه تکه شده عمل می کند. سطح شل یا افتادگی پوست را بهبود می بخشد .

مناطق درمان فرکشنال RF

جوان سازی پوست

درمان چین و چروک

سفت شدن منافذ

درمان اسکار آکنه

اسکارهای جراحی

اسکارهای آتروفیک (اسکارهای افسرده)

افتادگی گردن

لکه های سطحی

سفید کردن رنگ پوست

اصلاح سطح سبوم

لایه برداری سطحی

RF کسری چگونه اعمال می شود؟

ابتدا یک کرم بی‌حس کننده روی ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از تنظیم دوزهای مناسب، روش شروع می شود. در طول برنامه، اعمال 2-3 بار در هر منطقه انجام می شود. تجویز همزمان درمان فرکشنال RF با PRP یا CGF باعث افزایش و تسریع اثر آن می شود. این حالت بیضی شکل، سفتی، روشنایی و ساختار پوست را بهبود می بخشد .

تعداد جلسات RF کسری

اگرچه با توجه به تراکم و شرایط ناحیه مشکل متفاوت است، اما معمولاً در محدوده 1-4 جلسه انجام می شود .

سوالات متداول

چه کسانی می توانند سیستم فرکشنال داشته باشند؟ RF

هر فردی بالای 16 سال که دارای یک بیماری پوستی است که ممکن است از این درمان بهره مند شود، می تواند این روش را انجام دهد .

درمان فرکشنال چقدر طول می کشد؟ RF

هر جلسه حدود 1 ساعت طول می کشد .

آیا درمان فرکشنال یک روش دردناک است؟ RF

قبل از استفاده، از بی حسی موضعی با استفاده از کرم هایی استفاده می شود که از ایجاد درد جلوگیری می کند. پس از عمل، ممکن است احساس سوزش خفیفی داشته باشید که با مسکن‌های پوستی برطرف می‌شود .

آیا درمان فرکشنال خطراتی دارد؟ RF

استفاده از فرکانس رادیویی فرکشنال بر بافت های زیر پوست تاثیر می گذارد بدون اینکه به لایه بالایی پوست آسیب برساند. بنابراین خطر لکه یا لک وجود ندارد .

هزینه درمان فرکشنال چقدر است؟ RF

قیمت گذاری فردی باید با توجه به منطقه مورد درمان و تعداد جلسات مورد نیاز انجام شود.

آر اف فرکشنال در چند جلسه در جوانسازی پوست عمل می کند؟

اگرچه بستگی به نیاز پوست دارد اما در پایان 3 جلسه یک بار در ماه تاثیر مثبتی از خود نشان می دهد .

RF فرکشنال که در جوانسازی پوست استفاده می شود در چه مناطقی قابل استفاده است؟

کاربرد فرکشنال RF را می توان برای جوانسازی پوست در کل صورت، کانتور چشم، گردن، شکاف و دست ها استفاده کرد .

چه کسانی نمی توانند فرکانس رادیویی سوزنی فرکشنال داشته باشند؟

افراد مبتلا به مشکلات خونریزی، بیماران سرطانی و بیمارانی که تزریق می کنند نمی توانند RF داشته باشند .

نکات مراقبت پس از آن

نمی توان انکار کرد که درمان های فرکانس رادیویی مانند میکرونیدلینگ فرکشنال RF در سال های اخیر رایج شده است. اگر قصد دارید میکرونیدلینگ RF فرکشنال INTRAcel را در نظر بگیرید، در اینجا نحوه مراقبت از پوست خود پس از درمان آورده شده است

قرار گرفتن در معرض نور خورشید را محدود کنید، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

برای هفته اول تا دو هفته، باید پوست درمان شده خود را در معرض نور خورشید قرار دهید یا در حالت ایده آل خودداری کنید. اگر باید زیر نور خورشید بروید، باید از ضد آفتاب SPF 30+ برای محافظت از آن استفاده کنید. محصولاتی با 10 تا 15 درصد اکسید روی کمترین حساسیت را برای پوست شما خواهند داشت .

حداقل به مدت 24 ساعت از آرایش خودداری کنید

اگر به طور منظم آرایش می کنید، باید حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از استفاده از هر گونه محصول آرایشی روی صورت خود اجتناب کنید. این به این دلیل است که آرایش می تواند پوست صورت شما را که به تازگی درمان شده اید تحریک کند .

از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید

در نهایت، اگر میکرونیدلینگ فرکشنال RF انجام داده اید، استفاده از پاک کننده های ملایم و ملایم مناسب است. از محصولاتی که ادعا می کنند پوست شما را لایه برداری می کنند اجتناب کنید، زیرا باعث تحریک و ناراحتی می شوند .

مزایای میکرونیدلینگ INTRAcel Fractional Rf

میکرونیدلینگ فرکشنال RF INTRAcel یک روش کم تهاجمی برای درمان طیف وسیعی از شکایات زیبایی پوست است. به عنوان مثال می توان به جای زخم آکنه، خطوط و چین و چروک های ظریف، ملاسما و مشکلات پوستی مرتبط با روند پیری اشاره کرد .

مزیت دیگر این است که با میکرونیدلینگ RF نیازی به جراحی نیست و این یک راه حل نوآورانه است که جوانسازی قوی پوست را ارائه می دهد و نتایج استثنایی دارد. شما حتی می توانید درمان فرکانس رادیویی را در طول تابستان برخلاف سایر روش های جایگزین انجام دهید .

نتیجه گیری

اگر بزرگسالی هستید که به دنبال یک راه حل آرایشی برای درمان طولانی مدت نگرانی های پوستی خود هستید، میکرونیدلینگ RF فرکشنال INTRAcel می تواند برای شما مناسب باشد. نتایج معمولاً تا دو سال باقی می‌مانند و با افزایش سن پوست به درمان‌های نگهدارنده نیاز خواهید داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید