preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

دستگاه پلاژن و مزایای پلاژن تراپی بری پوست

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دستگاه پلاژن در مدل های دستگاه پلاژن ۳ بازو و دستگاه پلاژن ۲ بازو ترکیبی بسیار عالی از ۳ روش درمانی فشیال پوست با بهره گیری از دسته اکسیژنو ، دسته اولتراسوند و دسته تری پلار RF جهت جوان سازی و پاک سازی پوست ، تنها با یک بار استفاده باعث از بین رفتن افتادگی و شلی پوست ، رفع پیری زودرس پوست و جلوگیری از آن ، بازسازی ،تقویت و ترمیم پوست آسیب دیده تنها با یک جلسه درمانی می شود .
در این مقاله  قصد داریم شما را با دستگاه پلاژن و روش درمانی پلاژن تراپی با دستگاه Pollagen آشنا کنیم ، با طب اسکین همراه باشید .
دستگاه پلاژن سه بازو همان طور که از اسمش پیداست دارای سه بازو Oxy Geneo ، تری پلار RF و همچنین سری اولتراسوند جهت از بین بردن چروک های عمیق ، خطوط پنجه کلاغی ، از بین رفتن شلی و افتادگی پوست، افزایش طراوت و شادابی پوست ، لایه برداری ملایم و عمیق پوست ،تنظیم و افزایش مرطوبیت پوست ، افزایش شادابی و طراوت پوست ، انتخابی بسیار هوشمندانه برای سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست میباشد.

خرید دستگاه پولاژن pollagen از طب اسکین :

تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی طب اسکین با گارانتی و تضمین اصالت کالا به فروش میرسد . دستگاه پلاژن دست دوم در فروشگاه طب اسکین به هیچ وجه موجود نمیباشد و شما دستگاه پلاژن اصل را می توانید از شرکت طب پوست ایرانیان با قیمتی مناسب خریداری کنید .

آموزش کار با دستگاه پلاژن :

آموزش دستگاه پلاژن پس از خرید شما توسط مشاوران ما به صورت رایگان خدمت شما ارائه می گردد . همچنین در مرکز زیبایی بلور آموزش کار با دستگاه پلاژن را با ارائه مدرک بین المللی می توانید آموزش ببینید .
این دستگاه دقیقا همانند عکس دستگاه پلاژن ، همان طور که در تصویر مشاهده می فرمایید خدمت شما با تضمین اصالت کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود .

عملک رد اصلی دستگاه پلاژن :

جوان سازی پوست +لیفت و سفت کننده پوست + لایه برداری ملایم پوست

مزایای خرید دستگاه پلاژن :

  • خاصیت جوانسازی پوست صورت
  • رفع پیری پوست
  • رفع خطوط روی پوست
  • خاصیت از بین برندگی چین و چروک های عمیق و سطحی روی پوست
  • خاصیت سفت کنندگی یا لیفتینگ روی پوست
  • از بین برنده بافت و سلول های مرده پوست
  • مناسب برای تمامی پوست ها
  • خاصیت درخشندگی و روشن کنندگی پوست
  • از بین برنده انواع لک و جای جوش
  • خاصیت کلاژن سازی برای پوست صورت
  • بازسازی و تقویت سطح پوست در یک جلسه

مواد دستگاه پلاژن pollagen :

مواد دستگاه پلاژن در دو مدل کیت پلاژن با قیمتی واقعا رقابتی با تضمین اصل بودن این محصول در فروشگاه طب اسکین به فروش می رسد .

قیمت هر جلسه پلان تراپی :

قیمت هر جلسه پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن pollagen بسته به نوع دستگاه اعم از فیک یا اصل بودن آن و همچنین کلینیک یا سالنی که به آن مراجعه می کنید پزشک متخصص یا پوست کاری که انتخاب می کنید ، کاملا متفاوت است .
پلاژن تراپی با دستگاه پلاژن در مرکز زیبایی بلور ، توسط پزشکان متخصص به صورت کاملا تضمینی ، تنها در یک جلسه درمانی صورت می گیرد . شما عزیزان می تو انید جهت برقراری ارتباط با همکاران ما در مرکز زیبایی بلور از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید .

خرید دستگاه پلاژن از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، از جمله دستگاه هایفو ، دستگاه لیفت صورت ، دستگاه میکرودرم و … ، تمامی محصولات و تجهیزات خود را با گارانتی ئ خدمات پس از فروش و تضمین اصالت کالا ارائه می دهد .

جهت مشاوره و آگاهی از مشخصات قیمت و خرید دستگاه پلاژن ، قیمت و خرید مواد پلاژن و سایر دستگاه های لیفت و لایه برداری پوست ، می توانید با همکاران ما از طریق وب سایت ، واتس اپ ، تماس تلفنی و اینستاگرام tebskin در راتباط باشید[/vc_column_text][vc_gallery interval=”3″ images=”19329,19333,19337″ img_size=”full” onclick=”img_link_large”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید