سلامت و زیبایی پوست

همه چیز درباره پلاسماجت و عملکرد آن

پلاسماجت حالت چهارم ماده است که باعث یونیزاسیون سلولی می شود . این روش درمانی برای از بین بردن چین و چروک های نواحی اطراف چشم و صورت ، از بین بردن غدد چربی ، استرج مارک (از بین بردن ترک های ناشی از زایمان) ، از بین بردن جای جوش و … لیفتینگ صورت و از بین بردن افتادگی و شلی پوست و جمع شدن لایه های زیرین پوست می شود .

پلاسما جت چیست ؟

پلاسما جت یکی از روش های درمانی جوان سازی پوست ، از بین بردن افتادگی پوست ، رفع پیری و چین و چروک های نشسته روی پلک و … مناسب برای افرادی است که به دنبال یک روش درمانی کاملاغیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی به غیر از عمل های جراحی تهاجمی و گران قیمت برای جراحی ناحیه پلک ، از بین بردن ترک های ناشی از زایمان و جوان سازی پوست خود هستند .

مراحل انجام روش درمانی پلاسما جت :

در روش درمانی پلاسماجت ، با نزدیک شدن دستگاه به سطحی ترین لایه پوست ، همان طور که در تصویر مشاهده می فرمایید ، دانه های قهوه ای تیره رنگی روی پوست ایجاد می شود که این دانه ها پس از یک الی دو هفته کاملا محو می شوند و به هیچ عنوان اسکار به جای نمی گذارد .

با برخورد سوزن دستگاه پلاسما جت به ناحیه مورد نظر عمل تبخیر در نواحی لایه های عمقی پوست ، باعث جمع تر شدن پوست شده و چین و چروک ها و ترک ها کم رنگ و در نهایت محو می شوند  . پس از یک هفته شما شاهد نتایج شگفت انگیز روش درمانی پلاسماجت جهت جوان سازی پوست خود خواهید بود .

تعداد جلسات مورد نیاز برای پلاسماجت :

جهت جوان سازی پوس صورت خود با دستگاه پلاسماجت ، بسته به نوع پوست حدود 3 الی 4 جلسه با فواصل یک الی دو ماهه لازم است تا شما به نایج دلخواه خود برسید .

کاربرد دستگاه پلاسماجت برای پوست صورت :

  •  درمـان جوش
  •  کم کردن لکه های پیری و خال های رنگی
  •  کاهش نقاط قرمز ایجاد شده روی پوست
  •  از بین بردن چروک های صورت و گردن
  •  درمان افتـادگی پلـک ها
  •  درمان چین و چروک و خطوط کنار چشم یا پنجه کلاغی
  •  درمان چین و چروک و خطوط دور دهان
  •  درمان چین و چروک و خطوط نواحی جلوی گوش

پلاسماجت بینی و مزایای آن :

پلاسماجت بینی یک روش درمانی بسیار عالی جهت رفع و از بین بردن عیب های بینی ، بسیار مناسب برای بینی های گوشتی جهت آب کردن و از بین بردن گوشت های نواحی بینی و در نهایت کوچک کردن بینی بدون هیچ گونه عارضه جانبی ، بدون دوره نقاهت و هیچ گونه خونریزی و دردی می باشد .

رفع ترک های دوران بارداری با پلاسماجت پلکسر :

با  دستگاه پلاسماجت پلکسر می توانید با ترک های شکمتان پس از دوران بارداری خداحافظی کنید ، این روش درمانی بسیار مناسب و کاملا غیر تهاجمی جهت از بین بردن ترک های ناشی از چاقی و یا دوران بارداری می باشد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *