preloader
ساعت کاری : 9 الی 20

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  

سفارشات تهران تا ساعت 12 همان روز و شهرستان فردای ثبت سفارش از طریق تیپاکس ارسال میگردد.  
-16%اتمام موجودی

پکیج تغذیه رسان آلوئه ورا بیوآکوا BIOAQUA

قیمت اصلی 315,000 تومان بود.قیمت فعلی 265,000 تومان است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:
توضیحات

پکیج تغذیه رسان آلوئه ورا بیوآکوا BIOAQUA

با بالا رفتن سن افراد و شرایط متفاوت زندگی اونها پوست کم کم آب و شادابی و طراوت خودش رو از دست میده و به سمت چروک شدن و تیره شدن می ره. ممکنه خیلی از ما بگیم بالاخر این اتفاق می افته اما نباید این نکته رو فراموش کنیم که با رسیدگی به موقع به پوست و درمان اون میشه شادابی و جوانی چهره رو برگردوند. چرا که پوست انسان دارای ساختار ویژه ای است. که قابلیت باسازی خودش رو داره و در واقع ما در بازه زمانی معینی پوست مرده ریزش کرده و سلولهای جدید جایگزین اون ها میشه پس با استفاده از این قابلیت پوست می تونیم. با صرف کمی وقت و اهمیت دادن به خودمون از پکج ابرسان و مغذی آلوئه ورا به  بهبود پوست کمک کنیم.

امروز براتون پکیج تغذیه رسان آلوئه ورا بیوآکوا BIOAQUA تهیه کرده که امیدواریم مورد پسندتون واقع بشه. این ست با خواص مرطوب کننده ، آبرسان قوی ، باسازی پوست ، روشن کنندگی چهره است. که بخوبی کارایی در مانی بر روی پوست چهره داره و بعد از استفاده شما می تونید تغییرات رو به وضوح احساس کنید.

الوئه ورا

الوئه ورا از جمله گیاهان پرخاصیتی می باشد که سرشار از ویتامین A، B، C، D، E است. و همچنین دارای مواد معدنی مانند: منیزیم، پتاسیم و زینک می باشد. که علاوه بر زیبایی پوست در درمان بیماری و یا مشکلات پوستی کاربرد زیادی دارد. در کل، آلوئه ورا سلول های مرده را ازیبن می برد. و سبب نرمی و لطافت پوست نیز می شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به آبرسانی پوست و ضد التهاب بودن آن اشاره کرد که به راحتی خارش و سوزش پوست را درمان می کند. شرکت نام آشنای بیوآکوا با اتکا به این موارد به تولید تونر صورت عصاره آلوئه ورا بیوآکوا Aloe Vera 92% Toner BIOAQUA پرداخته است و جزو یکی از محصولات پر طرفدار این کمپانی شده است.

پکیج کامل مرطوب کننده آلوئه ورا بیوآکوا. شامل پک کامل برای مراقبت از پوست است، پوست را عمیقا مرطوب‌ می کند و پوست را تغذیه کرده و صاف و درخشان میکند. استفاده از این محصول به صورت روزانه توصیه می شود تا خیلی سریع تاثیرات آن را ببینید.

ویژگی های محصول

  •  مرطوب کننده
  • آبرسانی قوی
  • ترمیم و بازسازی پوست
  • روشن کننده  و درخشان کننده پوست

.

شما می توانید برای مشاهده ی محصولات مشابه به قسمت محصولات مراقبتی پوست مراجعه نمایید.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج تغذیه رسان آلوئه ورا بیوآکوا BIOAQUA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
همراه پیج اینستاگرام ما باشید

جهت سهولت در امر پاسخگویی ،مطابق با نیاز خود از طریق زیر باکارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.