سلامت و زیبایی پوست

میکرودرم و کاربرد آن برای پوست

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]دستگاه میکرودرم ، از خانواده دستگاه پاک سازی پوست ، حدودا 10 سال است که به عنوان یک روش درمانی بی خطر برای لایه برداری و پاک سازی پوست در کلینیک ها و سالن های زیبایی استفاده می شود . با توجه به نیاز کاربران و استقبال بی نظیری که از این دستگاه صورت گرفت ، دستگاه هایی با نام دستگاه میکرودرم خانگی ، به این مدل دستگاه های پاک سازی پوست برای استفاده در منزل جهت لایه برداری ، چربی زدایی و پاکسازی پوست در منزل طراحی شد . با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با میکرودرم و کاربرد آن برای پوست آشنا شوید .

دستگاه میکرودرم و کاربرد آن برای پوست :

دستگاه میکروردم ، در مدل های مختلفی از جمله دستگاه میکرودرم الماسی ، دستگاه میکرودرم ابریژن ، دستگاه میکرودرم خانگی ، دستگاه میکرودرم آبی ، با یک عملکرد و کارایی اصلی یعنی (پاک سازی و لایه برداری غیر تهاجمی پوست) به عنوان یک روش امن و بی خطر ، لایه های سطحی و مرده پوست را جذف کرده ، پوست را برای تولید سلول های جدید آماده ساخته از همه مهم تر ، موجب تحریک پوست برای ساخت رشته های پروتئین کلاژن در سطح پوست می شود .

با بهره گیری از میکرودرم و لایه برداری پوست ، می توانید از شر لکه ها دوران بارداری ، لکه های آفتاب سوختگی ، آکنه های پوستی ، جوش های سرسیاه ، جای جوش ، چربی های اضافه پوست ،  باقی مانده آرایش رهایی شوید و پوستی رفرش ، شاداب داشته باشید .

مزایای استفاده از دستگاه میکرودرم برای پوست :

  • خطوط ریز و چین و چروک
  • لکه های سنی و لکه های قهوه ای
  • منافذ بزرگ و سرسیاه
  • جوش و آکنه
  • از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست
  • افتادگی پوست

عملکرد اصلی دستگاه میکرودرم :

دستگاه میکرودرم ، با سه عملکرد اصلی ، به عنوان یک دستگاه پاکسازی پوست – لایه برداری و لیفتینگ پوست در چندین مدل مختلف برای سالن های زیبایی و کلینیک های تخصصی پوست با تضمین اصالت و کیفیت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود .

از بین بردن لک های پوستی :

لک های پوستی به دلیل آفتاب و افزایش سن، گریبان گیر بسیاری از افراد است. این لک ها در گذر زمان با مصرف داروهای مختلف، حاملگی و … بیشتر شده و در برخی موارد به وضوح قابل مشاهده هستند. با استفاده از میکرودرم، نه تنها سلول های لک پوستی از بین برده می شوند، بلکه با مصرف ویتامین C، به روشن تر شدن پوست، کمک می شود.

از بین بردن منافذ باز پوست :

منافذ باز پوست، راهی آسان برای وارد شدن هرگونه مواد آلوده به پوست و در نتیجه کدر شدن پوست است. این مشکل هم در زنان و هم در مردان دیده می شود. اما از آنجایی که معمولا زنان حساسیت بیشتری روی زیبایی خود دارند، انجام میکرودرم به زنان بالای 27 سال، توصیه می شود. بعد میکرودرم ابریژن، بافت های پوست ترمیم شده و محکم می شوند. در نتیجه به مرور زمان این منافذ تنگتر شده و در نهایت بسته می شوند.

از بین بردن جوش سرسیاه :

از میکرودرم نه تنها برای جوان سازی، بلکه برای پاکسازی پوست هم استفاده می شود. با از بین بردن این نوع جوش، از ایجاد جوش های بزرگتر هم جلوگیری می شود.

هزینه میکرودرم ابریژن چقدر است؟

روش درمانی میکرودرم ، به عنوان یک روش درمانی و زیبایی برای از بین بردن مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی می باشد که عوارض جانبی به غیر از کمی التهاب و قرمزی به همراه ندارد . هزینه درمانی کار با دستگاه میکرودرم بسته به کلینیک و یا سالن زیبایی که مراجعه می فرمایید متغیر است .

میکرودرم جزء عمل های زیبایی در نظر گرفته می شود و نه درمانی. بنابراین بیمه هیچ یک از هزینه های مربوط به آن را به عهده نگرفته و پرداخت تمام هزینه ها به عهده خود فرد است.

هزینه انجام این عمل زیبایی، به عوامل مختلفی بستگی داشته و تعیین یک بازه قیمتی برای آن غیر ممکن است. برخی از عوامل تاثیرگذار در هزینه، عبارت هستند از:

  • مرکز درمان
  • پزشک
  • نوع آسیب پوستی
  • تعداد جلسات مورد نیاز

انواع دستگاه میکرودرم :

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″]

[/vc_column][vc_column width=”1/3″]
[/vc_column][vc_column width=”1/3″]
[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *